Η ινδική και 10θέσια «G-Class» των 16.900 ευρώ!

Η απόκτηση μιας Mercedes G-Class για τους περισσότερους εξ ημών είναι όνειρο, τουλάχιστον ως καινούργια. Μπορεί να μην είναι supercar, αλλά ο χαρακτήρας και η παράδοση που τη συνοδεύει, την καθιστούν ως ένα από τα πιο ποθητά αυτοκίνητα. Ποιες οι εναλλακτικές όταν ξέρεις πως σε αντιπροσωπεία της Mercedes μπορείς να μπεις μόνο για τουρισμό ή θες ένα μικρό off road πουλμανάκι;

Η λύση μας έρχεται από την Ινδία και τη Force Motors, που μόλις λάνσαρε το νέο Citiline. Ένα αυτοκίνητο που δεν κρύβεις τις G-Wagen επιρροές του, ούτε στα μηχανικά μέρη! Κι αυτό γιατί πέρα από την εμφανισιακή ομοιότητα με το γερμανικό off-roader, την κίνηση αναλαμβάνει ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος ντίζελ 2.6 λίτρων της Mercedes! Η απόδοση φτάνει τους 90 ίππους στις 3.200 σ.α.λ. και τα 250 Nm στις 1.400-2.400 σ.α.λ., τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου και τριών διαφορικών, εκ των οποίων το κεντρικό με δυνατότητα κλειδώματος. Να σημειώσουμε και την παρουσία βοηθητικού κιβωτίου.

To μήκος του φτάνει τα 5.120 χλστ. και το μεταξόνιο τα 3.050 χλστ., παρότι το ιδιαίτερα επιμηκυσμένο πίσω μέρος το κάνει να μοιάζει σαν 6μετρο. Στο εσωτερικό συναντάμε ούτε μία, ούτε δύο, αλλά τέσσερις καθισμάτων, σε μια ιδιαίτερη διάταξη «2+3+2+3» και συνολικά 10 προσφερόμενες θέσεις για ενήλικες! Με όλα τα καθίσματα στη θέση τους προφανώς δεν υπάρχει χώρος αποσκευών ούτε για δείγμα, ενώ η πρόσβαση στην τελευταία τριάδα θα πρέπει να είναι πρόκληση. Μοναδικός τρόπος να μπουν οι επιβάτες είναι οι δυο πλαϊνές πόρτες, οπότε το πέρασμα στις δυο σειρές πίσω από την κανονική (αυτή πίσω από οδηγό-συνοδηγό) απαιτεί μπόλικα «ακροβατικά». Παρόλα αυτά, οι Ινδοί δηλώνουν πως το Citiline προσφέρει τους μεγαλύτερους χώρους της κατηγορίας για 10 άτομα.

 

Σίγουρα προσφέρει μια από τις καλύτερες τιμές, καθώς ξεκινά από τα 15,1 εκατ. λαχ. Σε ευρώ, μιλάμε για 16.890 και αφορούν ένα 10θέσιο όχημα, με πλαίσιο τύπου σκάλας και off road δυνατότητες αρκετά κοντά σε εκείνες της G-Class, αλλά στο υποπολλαπλάσιο κόστος. Μοναδικές παραφωνίες η χαμηλή ισχύς και τα ταμπούρα για τα πίσω φρένα (βάλτε με το μυαλό σας επιτάχυνση και επιβράδυνση με πλήρες φορτίο), αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα για λιγότερα από 17.000 ευρώ.

Get it on Google Play Download on the App Store