Τα μεγάλα αυτοκίνητα πολυτελείας ή λιμουζίνες όπως είναι ευρέως γνωστά, πάντοτε συγκέντρωναν τα βλέμματα και το ενδιαφέρον, χάρη στην επιβλητική τους παρουσία και τον εξοπλισμό που αγγίζει την υπερβολή. Οι πιο γνωστοί premium κατασκευαστές είναι εδώ και χρόνια ευρωπαϊκής καταγωγής, ωστόσο υπάρχουν και από την Άπω Ανατολή και τις Η.Π.Α.
Δείτε ακόμα: Το καλύτερο αυτοκίνητο στις 12.990 ευρώ
Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο είναι ένα υπερπολυτελές πολύ μεγάλων διαστάσεων και σίγουρα με την πρώτη ματιά θυμίζει αμέσως Mercedes S-Class. Όμως πρόκειται για την πρώην ναυαρχίδα της SsangYong, το δεύτερης γενιάς Chairman W (το W σημαίνει World Class). Παρουσιάστηκε το 2008 και κατασκευάστηκε έως το 2017, αντικαθιστώντας το Chairman Η. Το πρώτης γενιάς εμφανίστηκε το 1997 και θύμιζε και αυτό έντονα την τρίτης γενιάς Mercedes S-Class W140. Άλλωστε αυτή η ομοιότητα δεν είναι και τόσο τυχαία, αφού το SsangYong Chairman ανέκαθεν βασίζονταν σε S-Class, ενώ διέθετε και μηχανικά σύνολα της Mercedes.
Δείτε ακόμα: Το πιο οικονομικό μικρό turbo των 13.855 ευρώ
Το Chairman W μπορεί να θύμιζε εξωτερικά την 5ης γενιάς S-Class (W221), όμως η πλατφόρμα προέρχονταν από την προγενέστερη S-Class (W220). Παρά το γεγονός ότι διέθετε παλαιότερη τεχνολογία, εξοπλίζονταν με αερανάρτηση, τετρακίνηση, προσαρμοζόμενο cruise control και με αυτόματο κιβώτιο 7G-Tronic. Επίσης, εφοδιάζονταν με οθόνες, δερμάτινες επενδύσεις, ξύλινα διακοσμητικά, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα με θέρμανση και ψύξη, 10 αερόσακους και με πολλά ακόμα στοιχεία. Παρόλα αυτά το τελικό αποτέλεσμα δεν έφτανε τους παραδοσιακούς premium κατασκευαστές, αλλά ούτε και τον τοπικό ανταγωνισμό από Hyundai, Kia και ειδικά Genesis.
Δείτε ακόμα: Ποια μάρκα φτιάχνει αυτοκίνητα με δικό της ατσάλι;
Το πληθωρικό Chairman W είχε μήκος 5.135 χλστ. (5.350 χλστ. με το μακρύ μεταξόνιο), πλάτος 1.895 χλστ., ύψος 1.495 χλστ. (1.500 χλστ. το LWB) και μεταξόνιο 2.920 χλστ. (LWB 3.270 χλστ.). Από μπροστά μπορούσε εύκολα να το μπερδέψει κανείς με Mercedes S-Class, αφού η ομοιότητα στα φανάρια, μάσκα, προφυλακτήρα και καπό ήταν έντονη, όμως πίσω ήταν τελείως διαφορετικό και αδιάφορο.
Η γκάμα των κινητήρων του Chairman W περιλάμβανε τρία μηχανικά σύνολα βενζίνης. Στη βάση τοποθετούνταν ο 3.2 λτ. V6 ισχύος 225 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και με ροπή 296 Nm στις 4.600 σ.α.λ. Πιο πάνω ήταν ο 3.6 λτ. V6 των 250 ίππων στις 6.600 σ.α.λ. και 343 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ., ενώ στην κορυφή υπήρχε ο V8 των 5.0 λτ. με 306 ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 441 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Αντικαταστάτης δεν υπήρξε, αφού η SsangYong έριξε όλο το βάρος στην εξέλιξη νέων SUV, όμως τώρα είναι αντιμέτωπη με χρεωκοπία.
Δείτε ακόμα: Ποιο είναι το φθηνότερο ιαπωνικό τζιπάκι;