Το εικονιζόμενο αυτοκίνητο ίσως να σας θυμίζει κάτι από το παρελθόν, ή το πιθανότερο είναι να μην το έχετε δει ποτέ, πόσο μάλλον να κυκλοφορεί στους δρόμους. Η ιστορία του είναι κάπως περίπλοκη, αφού αλλιώς ξεκίνησε και αλλού έχει καταλήξει.
Δείτε ακόμα: Πόσα οχήματα χωράει το νέο LNG πλοίο της VW;
Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Πρωτοεμφανίστηκε το 2013 με την ονομασία «Aquila» (σημαίνει αετός στα λατινικά) και παραγόταν από την ρωσική αυτοκινητοβιομηχανία TagAZ. Η τελευταία ιδρύθηκε το 1997 και συναρμολογούσε μοντέλα των εταιριών Citroen, Hyundai, Daewoo και BYD για την αγορά της Ρωσίας, όμως πτώχευσε το 2014.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Toyota Corolla 1.5 Turbo;
Το TagAZ Aquila πωλούνταν μεταξύ 425.000 έως 550.000 ρούβλια (σημερινή ισοτιμία σε ευρώ είναι μεταξύ 5.450 έως 7.050). Την κίνησή του αναλάμβανε ένα μοτέρ 1.6 λτ. ισχύος 107 ίππων και 138 Nm ροπής της Mitsubishi, το οποίο προσέφερε επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12,0 δλ. και τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Πως παράγεται το Toyota GR Yaris (+video)
Ωστόσο, μετά το κλείσιμο της TaqAZ το εν λόγω μοντέλο επέζησε και πέρασε στα χέρια της γαλλικής εταιρίας MPM Motors, που ιδρύθηκε το 2016. Αρχικά ονομαζόταν PS 160, ενώ το 2018 μετονομάστηκε στο πιο εύηχο «Erelis» (αετός στα Λιθουανικά). Το Erelis έχει μήκος 4.684 χλστ., πλάτος 1.860 χλστ., ύψος 1.383 χλστ., μεταξόνιο 2.750 χλστ. και χώρο αποσκευών 380 λτ. Ζυγίζει 1.240 κιλά και τα πάνελ του αμαξώματός του είναι κατασκευασμένα από συνθετικά υλικά. Μαζί με την ονομασία άλλαξε και ο κινητήρας, καθώς τοποθετήθηκε ένας πιο σύγχρονος 3κύλινδρος 1.2 PureTech του ομίλου PSA, με ισχύ 130 ίππων και ροπή 230 Nm στις 1.750 σ.α.λ., συνδυαζόμενος με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Δείτε ακόμα: Ο «Godzilla» του 1 εκατ. στην πίστα! (+video)
Ο εξοπλισμός του είναι περασμένης δεκαετίας, αφού περιλαμβάνονται μόνο αερόσακος οδηγού, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, air condition και ράδιο CD. Όσο για την τιμή του στη Γαλλία ξεκινά από τις 16.490 ευρώ.