Οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν στραφεί στην ηλεκτροκίνηση, ωστόσο οι ευρωπαϊκές εταιρείες -και φυσικά η Tesla- έχουν ένα μεγάλο αντίπαλο, την Κίνα. Σύμφωνα με το επιχειρηματικό περιοδικό Forbes, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κατασκευάζονται στην Κίνα θα κυριαρχήσουν στον κόσμο και αυτό είναι θέμα χρόνου για να συμβεί.
Δείτε ακόμα: Τα καλύτερα και χειρότερα ηλεκτρικά σε αυτονομία
Η Κίνα διαθέτει το μεγαλύτερο στόλο ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τον πιο μεγάλο αριθμό φορτιστών για τέτοια οχήματα, ενώ παράλληλα εκεί πωλούνται και εμφανίζονται πολλά καινούργια μοντέλα. Ένα από αυτά είναι και το εικονιζόμενο Xpeng P7 με τα εντυπωσιακά χαρακτηριστικά και με τιμή περίπου αντίστοιχη με ενός καλά εξοπλισμένου ντίζελ μικρομεσαίου.
Δείτε ακόμα: Θα δίνατε 80.000 ευρώ για 350 χιλιόμετρα;
Το Xpeng P7 με τον κομψό και πολύ αεροδυναμικό σχεδιασμό (Cd 0,236), είναι ένα μεσαίο σεντάν με μήκος 4.880 χλστ., πλάτος 1.896 χλστ., ύψος 1.450 χλστ. και μεταξόνιο 2.998 χλστ. Το βάρος του κυμαίνεται μεταξύ 1.865 έως 2.060 κιλά. Στο 5θέσιο εσωτερικό του με τους άνετους χώρους και το πορτ μπαγκάζ των 440 λτ., κυριαρχεί η μινιμάλ αισθητική και οι δύο οθόνες για τον πίνακα οργάνων και το infotainment, που ενσωματώνονται σε ένα ενιαίο πάνελ. Μεταξύ των στοιχείων του εξοπλισμού είναι οι επενδύσεις από δέρμα Nappa και το υψηλής απόδοσης ηχοσύστημα των 600w. Επιπλέον διαθέτει ένα νέας γενιάς ραντάρ εμπρός με ανίχνευση που φτάνει τα 200 μέτρα, προσφέροντας κορυφαία ακρίβεια και γωνία προβολής, ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών. Τέσσερα ακόμη ραντάρ είναι τοποθετημένα σε κάθε γωνία του P7.
Δείτε ακόμα: Ποιο ήταν το πρώτο 3βάλβιδο ντίζελ αυτοκίνητο;
Η βασική έκδοση Long Range RWD πωλείται σε τιμές που ξεκινούν στην Κίνα από 229.900 γουάν (η ισοτιμία είναι 28.740 ευρώ). Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 267 ίππους και 390 Nm ροπής, εξασφαλίζει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 6,7 δλ., τελική ταχύτητα 170 χλμ./ώρα και αυτονομία 586 χλμ. (NEDC). Σε τριφασικό ρεύμα φορτίζει από το 30-80% σε 3,6 ώρες και σε ταχυφορτιστή σε 28 λεπτά.
Το P7 Super-Long Range RWD με την μπαταρία των 80,9 kWh φτάνει τα 706 χλμ. αυτονομίας (NEDC) και οι τιμές του ξεκινούν από τα 254.900 γουάν (31.865 ευρώ). Στην κορυφή τοποθετείται το P7 High Performance 4WD και εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες ισχύος 163 ίππων ο εμπρός και 267 ίππων ο πίσω, με συνολική ροπή 655 Nm. Η επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 4,3 δλ. και η τελική ταχύτητα παραμένει στα 170 χλμ./ώρα. Με την μπαταρία των 80,9 kWh μπορεί να διανύει με μια φόρτιση 562 χλμ. Όσο για την τιμή του, αυτή ξεκινά από τα 339.900 γουάν (42.500 ευρώ).
Δείτε ακόμα: Το κινεζικό SUV Jaguar – Land Rover των 20.000 ευρώ!