Οι κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν σταματούν να παρουσιάζουν νέα μοντέλα, τα οποία στην πλειοψηφία τους πλέον δεν έχουν καμία σχέση με τα κακά αντίγραφα του παρελθόντος. Άλλωστε, έχουν λάβει όλη την τεχνογνωσία μέσω των κοινοπραξιών με γνωστές και μεγάλες εταιρείες από όλο τον κόσμο, ενώ διαθέτουν ένα πολύ βασικό πλεονέκτημα, που δεν είναι άλλο από τις χαμηλότερες τιμές.
Ένα νέο και πολύ ενδιαφέρον νέο μεσαίο SUV που λανσαρίστηκε στη Ρωσία, είναι το εικονιζόμενο Chery Tiggo 8 Pro, που στοχεύει απευθείας στο Skoda Kodiaq, καθώς έχει παραπλήσιες διαστάσεις και προσφέρει έως 7 θέσεις. Το πληθωρικό κινεζικό SUV με το δυναμικό παρουσιαστικό έχει μήκος 4.722 χλστ., πλάτος 1.860 χλστ., ύψος 1.705 χλστ. και μεταξόνιο 2.710 χλστ. (4.697×1.882×1.681 και 2.791 χλστ. αντίστοιχα το Kodiaq).
Αρκετά γενναιόδωρο σε τεχνολογία και χώρους είναι το Tiggo 8 Pro, αφού στην 7θέσια διάταξη οι δύο τελευταίες θέσεις αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας ένα επίπεδο δάπεδο. Το τεράστιο πορτ μπαγκάζ έχει χωρητικότητα 889 λτ. στην 5θέσια έκδοση (835 λτ. το Kodiaq) και φτάνει έως τα 1.930 λτ. με την αναδίπλωση και της μεσαίας σειράς καθισμάτων. Σχεδιαστικά το εσωτερικό του Tiggo 8 Pro ακολουθεί την τάση της εποχής με μινιμάλ και αισθητική και πλήρη ψηφιοποίηση. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί η οθόνη αφής των 12,3 ιντσών, μαζί με τον ίδιας διάστασης ψηφιακό πίνακα οργάνων. Οθόνη αφής 8 ιντσών χρησιμοποιείται και για τον έλεγχο του κλιματισμού, η οποία βρίσκεται στη βάση της κεντρικής κονσόλας με τον ιδιαίτερα καλαίσθητο και πολυτελή σχεδιασμό.
Έμφαση έχει δοθεί και στην ασφάλεια, μέσω της χρήσης υψηλής αντοχής ατσαλιού προερχόμενου από γερμανική εταιρεία, της προσθήκης 8 αερόσακων και των διαφόρων επιμέρους συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού. Παράλληλα, έχει λάβει την ανώτατη αξιολόγηση των 5 αστεριών στο κινεζικό C-NCAP.
Την κίνηση του Chery Tiggo 8 Pro αναλαμβάνουν δύο μηχανικά σύνολα βενζίνης. Πρόκειται για το turbo 1.6 TGDI των 186 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και 275 Nm ροπής στις 2.000-4.000 σ.α.λ. Με το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7DCT της Getrag, το βάρους 1.640 κιλών SUV επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δλ. και η τελική αγγίζει τα 185 χλμ./ώρα, με μεικτή κατανάλωση 7,0 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 165 γρ./χλμ. Το άλλο μοτέρ είναι 2λιτρο turbo (πολλαπλού ψεκασμού και όχι άμεσου όπως το 1.6 TGDI), με χαμηλότερη απόδοση 170 ίππων στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 2.000-4.500 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10 δλ., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, η μεικτή κατανάλωση είναι 8,2 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 180 γρ./χλμ.
Τέλος, οι τιμές του Tiggo 8 Pro στη Ρωσία ξεκινούν από 1.849.900 ρούβλια (σημερινή ισοτιμία 21.330 ευρώ). Ενδεικτικά, το ανανεωμένο Kodiaq θα λανσαριστεί σύντομα και θα κοστίζει από 1.961.000 ρούβλια (22.611 ευρώ), πιθανώς με τον κινητήρα 1.4 TSI 125 hp που διέθετε το αρχικό μοντέλο πριν την ανανέωση.