Η Acura παρουσίασε το ολοκαίνουργιο TLX, που αποτελεί την πρόταση της πολυτελούς θυγατρικής της Honda στα premium μεσαία.
Δεν είναι δύσκολο να διακρίνουμε το βασικό του ατού. Η εμφάνιση είναι συγκλονιστική, αντλώντας επιρροές από το πρωτότυπο Type S, που εμφανίστηκε πέρσι. Η πεντάγωνη μάσκα «Diamond Grille» και τα φωτιστικά σώματα-σήμα κατατεθέν της Acura «Jewel Eye», κυριαρχούν στο παρουσιαστικό του TLX. Η αθλητικότητα των γραμμών συνεχίζεται στο προφίλ, με ανάγλυφες και ρευστές επιφάνειες, η καμπύλη της οροφής είναι έντονα κεκλιμένη, στην πόρτα του πορτμπαγκάζ σχηματίζεται spoiler, ενώ δεν λείπουν οι τραπεζοειδείς απολήξεις της εξάτμισης.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το πολυτελές Genesis G80;
Η έκδοση TLX A-Spec προσθέτει φιμέ κρύσταλλα στα φωτιστικά σώματα, μαύρες λεπτομέρειες στο αμάξωμα και τις 19άρες ζάντες, ενώ η Type S απευθύνεται στους πολύ ανήσυχους. Ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με μεγαλύτερες εισαγωγές, διαφορετική μάσκα, αεροδυναμικό πακέτο (splitter εμπρός, ποδιές στο πλάι, διαχύτη και μεγαλύτερο spoiler πίσω), 20άρες ζάντες και τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
Οι διαστάσεις φτάνουν τα 4.918 χλστ. στο μήκος, 1.910 χλστ. πλάτους, 2.870 μεταξόνιου και 1432 ύψους, παίζοντας πρωτεύοντα ρόλο στις δυναμικές αναλογίες της σιλουέτας του αμερικανικού μοντέλου.
Στο εσωτερικό, η κεντρική κονσόλα με έμπνευση από την αντίστοιχη του NSX τραβάει μονομιάς τα βλέμματα. Ο μινιμαλιστικός πίνακας οργάνων με την οθόνη των 7 ιντσών και η κεντρική οθόνη των 10,2 συνδράμουν στη high tech νότα, ενώ ο εξοπλισμός περιλαμβάνει τα πάντα. Μεταξύ των οποίων 24 διαφορετικά θέματα για τις επενδύσεις, πάσης φύσεως συνδεσιμότητα, ηχοσύστημα 16 ηχείων κλπ.
Κάτω από το καπό, συναντάμε έναν 2.0λιτρο τούρμπο τετρακύλινδρο με απόδοση 280 ίππους και 379 Nm ροπής, παρουσιάζοντας αύξηση 74 ίππων και 133 Nm σε σχέση με τον απερχόμενο ατμοσφαιρικό των 2.4 λίτρων. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, ενώ προαιρετικά διατίθεται το σύστημα τετρακίνησης Super Handling All-Wheel Drive, που στέλνει μέχρι το 70% της ροπής στον πίσω άξονα σε νορμάλ οδήγηση.
Διαβάστε επίσης: Το Honda NSX Type R «ρίχνει» στο καινούργιο! (+video)
Την επόμενη άνοιξη, θα παρουσιαστεί η κορυφαία έκδοση Type S (σε επιδόσεις, όχι μόνο σε εμφάνιση) με έναν 3.0λιτρο τούρμπο V6. Η Acura δεν ανακοινώνει λεπτομέρειες (ούτε νούμερα επιδόσεων για καμία έκδοση), ωστόσο αναφέρει πως η ισχύς θα είναι «δραματικά αυξημένη» συγκριτικά με τον ατμοσφαιρικό V6 των 3.5 λίτρων και 290 ίππων, που θα αντικαταστήσει.