Εδώ και πολύ καιρό περιμέναμε έστω ένα πλάνο από την επερχόμενη διάδοχο της μυθικής McLaren F1. Οι Άγγλοι ήταν πολύ προσεκτικοί στην διαχείριση των πληροφοριών της νέας τους ναυαρχίδας, αποδεικνύοντας εαυτούς «σφίγγες». Τo μόνο που είχε διαρρεύσει -εις γνώση τους, δηλαδή- ήταν το όνομα και μια ιδέα από τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Σήμερα το Twitter αποδείχθηκε ανυπέρβλητος αντίπαλος και μας παρέχει την Speedtail σε όλο της το μεγαλείο.
Η κορυφαία McLaren παραγωγής όλων των εποχών (όπως υποστηρίζουν οι δημιουργοί της) ανταποκρίνεται μέχρι «κεραίας» στην ονομασία της, με τον σχεδιασμό του αμαξώματος να ακολουθεί την μορφή που επιτάσσει η διαμόρφωση της ουράς. Η -όνομα και πράγμα- Speedtail διαθέτει ένα ιδιαίτερα μακρύ και χαμηλό πίσω μέρος, ώστε να ομαλοποιείται η ροή του αέρα, να ελαχιστοποιούνται οι αναταράξεις και να βελτιστοποιείται η αεροδυναμική απόδοση. Είναι χαρακτηριστικό πως το σχήμα παραπέμπει στα κράνη των ποδηλατών που συμμετέχουν σε αγώνες πίστας (και στους οποίους έχουν παράδοση οι Άγγλοι), με την καμπίνα των επιβατών να είναι τραβηγμένη προς τα εμπρός, θυμίζοντας αρκετά το GM EV1 (ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κυκλοφόρησαν οι Αμερικανοί από το 1996 εως το 1999).
Δείτε ακόμα: Ο «φονιάς» της Bugatti Chiron είναι εδώ! (+video)
Το εσωτερικό από την μεριά του, είναι μια σπουδή από μόνο του. Καταρχάς αποτίει φόρο τιμής στην F1, υιοθετώντας την τριθέσια διάταξη των καθισμάτων. Ο οδηγός κάθεται στο κέντρο και πιο μπροστά από τους δυο επιβάτες, έχοντας μπροστά του 5 οθόνες: 3 για τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου και των συστημάτων του, με τις 2 ακριανές να μεταδίδουν εικόνα έξω από την Speedtail αντικαθιστώντας τους παραδοσιακούς καθρέπτες.
Στα καθέκαστα, η Speedtail διαθέτει κάτω από το -αμφιλεγόμενης αισθητικής, αλλά αναντίρρητα εντυπωσιακό- αμάξωμα μια βελτιωμένη εκδοχή του υβριδικού συστήματος, που απαρτίζεται από τον twinturbo V8 των 3.8 λίτρων και ενός ηλεκτροκινητήρα. Το ίδιο σύνολο στην P1 αποδίδει 916 ίππους. Εδώ θα ξεπερνάει τους 1.000 ίππους, στην προσπάθεια της Speedtail να φτάσει (ή και να σπάσει) το φράγμα των 400 χλμ./ώρα. Οι Άγγλοι έμαθαν από το κάζο με τις ανακοινώσεις των χρόνων της P1 στο Nurburgring (όπου δεν μας είπαν ποτέ πόσο έγραψε τελικά) και με την Speedtail παρουσιάζονται πιο φειδωλοί. Αναφορικά με την τελική ταχύτητα αρκούνται στο να δηλώσουν πως «θα ξεπερνά τα 390 χλμ./ώρα», αφήνοντας τα 400 χλμ./ώρα στην κρίση του κοινού.
Διαβάστε επίσης: Η Mercedes-AMG Project ONE «βγήκε παγανιά»
Το ίδιο συμβαίνει και με το κόστος, το οποίο θα κυμανθεί «κάπου στην περιοχή των 2 εκατομμυρίων ευρώ». Μόλις 106 Speedtail θα βγουν από το McLaren Production Center και έχουν ήδη προπωληθεί. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του επόμενου έτους.