«Αντι-Land Cruiser» από τη BYD με 680 ίππους!

Οι Κινέζοι βάζουν στο στόχαστρο το νέο Toyota Land Cruiser, χτυπώντας το με τα ίδια του τα όπλα: την υβριδική τεχνολογία, που εδώ χαρίζει ισχύ κοντά στα 700 άλογα! Η BYD είναι υπεύθυνη για τη δημιουργία του νέου μετώπου κόντρα στους Ιάπωνες, μέσω της νεοσύστατης φίρμας Fang Cheng Bao.

Η νέα εταιρία προσανατολίζεται στην εξέλιξη και κατασκευή μόνο SUV, κάνοντας πρεμιέρα με το Leopard 5. Ένα μοντέλο με ξεκάθαρη στόχευση στο Land Cruiser, τόσο από πλευράς εμφάνισης όσο και από εκείνη της τεχνολογίας. Το παρουσιαστικό του Leopard 5 κυριαρχείται από τις ευθείες γραμμές, έχοντας τα παραλληλόγραμμα φωτιστικά σώματα μπροστά να δημιουργούν ένα πλαίσιο LED από τα φώτα ημέρας, σε συνδυασμό με τη μάσκα. Το σχήμα τους, όπως το αντίστοιχο σε φτερά, πίσω κολώνες και φανάρια, δεν κρύβουν πως η πηγή της έμπνευσης έρχεται από Ιαπωνία μεριά. Γενικότερα, όμως, δεν μπορείς παρά να το χαρακτηρίσεις ως επιβλητικό.

Βοηθούν σε αυτό οι μεγάλες διαστάσεις, όπου το μήκος ανέρχεται σε 4.890 χλστ., το πλάτος σε 1.970 χλστ., το ύψος σε 1.920 χλστ. και το μεταξόνιο σε 2.800 χλστ. Παρά το σεβαστό παράστημα πάντως, η καμπίνα των επιβατών προσφέρεται αποκλειστικά με δυο σειρές καθισμάτων. Λίγο απασχολεί όσους βρεθούν στο εσωτερικό του κινεζικού SUV, καθότι τα βλέμματα θα αφοσιωθούν στην πελώρια οθόνη αφής (δεν αναφέρεται διαγώνιος) και το head up display των 50 ιντσών (!), που πλαισιώνονται από τα ηχεία και τις νότες του premium ηχοσυστήματος της Devialet.

Η τεχνολογία διατηρεί πρωταγωνιστικό ρόλο και στο μηχανολογικό υπόβαθρο του Leopard 5. Το πρώτο αυτοκίνητο της  Fang Cheng Bao βασίζεται σε μια αρχιτεκτονική πλαισίου τύπου σκάλας και εξοπλίζεται με το plug-in υβριδικό σύστημα DMO (Dual Mode Off-Road), το οποίο απαρτίζεται από έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.5 λίτρων και δυο ηλεκτροκινητήρες. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τα 680 άλογα και 760 Nm ροπής, με την κίνηση του μεγάλου SUV να εναπόκειται στα ηλεκτρικά μοτέρ. Ο 1,500άρης λειτουργεί ως γεννήτρια, εξασφαλίζοντας μέγιστη αυτονομία άνω των 1.200 χλμ. βάσει του κινεζικού κύκλου CLTC. Η δύναμη μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς, μέσω ενός εξελιγμένου συστήματος 4WD με τρία μπλοκέ διαφορικά. Η μπαταρία BYD Blade φτάνει τα 30 kWh χωρητικότητας, επιτρέποντας κίνηση μόνο με τα ηλεκτρομοτέρ (και απενεργοποιημένο τον βενζινοκινητήρα) μέχρι 125 χλμ. Μεγάλη συνεισφορά στο υψηλό νούμερο της συνολικής αυτονομίας έχει το ρεζερβουάρ για την αμόλυβδη, που φτάνει τα 80 λίτρα.

Στη συνέχεια θα λανσαριστεί ακόμα πιο καλοεξοπλισμένη έκδοση, που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της γκάμας και θα διαθέτει -μεταξύ άλλων- ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση σε ύψος και σκληρότητα. Οι τιμές του Fang Cheng Bao Leopard 5 τώρα, φημολογείται πως θα τοποθετηθούν στην περιοχή των 400.000-600.000 γουάν (50.518-75.317 ευρώ).

Get it on Google Play Download on the App Store