Πριν από σχεδόν μισό αιώνα, τον Οκτώβριο του 1972, η Fiat παρουσίασε στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Τορίνο το νέο μίνι μοντέλο 126, το οποίο αποτέλεσε τον αντικαταστάτη του θρυλικού 500. Η παραγωγή του κράτησε πολλά χρόνια, αφού το τελευταίο βγήκε από το εργοστάσιο της Fiat στην Πολωνία στις 22 Σεπτεμβρίου του 2000, ύστερα από 4,6 εκατομμύρια αντίτυπα.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Fiat Panda 1.0 70hp Hybrid
Ωστόσο, σε πολλές αγορές της Ευρώπης, η Fiat είχε σταματήσει τη διάθεσή του το 1993, λόγω της εμφάνισης του Cinquecento. Έκτοτε μπήκε στο χρονοντούλαπο της ιστορίας και μόνο το 500 αναβίωσε η Fiat με το νέο μοντέλο, που λανσαρίστηκε το 2007 και ακόμα παραμένει δημοφιλές.
Το Fiat 126 με το λιλιπούτειο αμάξωμα των 3.054 χλστ., μήκους, αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για το σχεδιαστικό στούντιο MA-DE, το οποίο αναγέννησε έστω σε ψηφιακή μορφή, αλλά μοιάζοντας αρκετά ρεαλιστικό. Οι σχεδιαστές διατήρησαν τα βασικά αισθητικά γνωρίσματα του παλιού μοντέλου και τα υιοθέτησαν με επιτυχία στο 126 Vision. Τα τετραγωνισμένα εμπρός φωτιστικά σώματα, τα κάθετα παραλληλόγραμμα πίσω φανάρια, οι γωνίες του καπό, το σχήμα της οροφής και των πλευρικών παραθύρων, έχουν συνθέσει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, χωρίς να αλλοιωθεί ο χαρακτήρας του κλασικού 126.
Δείτε ακόμα: Νέο Fiat Panda Easy Hybrid με τιμή 11.400 ευρώ
Το ρετρό 126 Vision θα μπορούσε κάλλιστα να γίνει ένα πραγματικό αυτοκίνητο με αυτό τον σχεδιασμό, αφού δεν δείχνει να έχει κάτι να ζηλέψει από ένα εργοστασιακό αυτοκίνητο. Φανταστείτε το με το νέο 1.0 λτ. 70 hp Hybrid κινητήρα που τοποθετήθηκε στα Panda και 500, προκειμένου να κρατηθεί χαμηλά η τιμή του και να έχει το απαραίτητο οικολογικό προφίλ. Το πιθανότερο είναι να σημείωνε εμπορική επιτυχία, αντικαθιστώντας το 500, όπως έγινε και πριν από μισό αιώνα!