H πρόοδος των κινεζικών αυτοκινήτων είναι αλματώδης, θυμίζοντας εν πολλοίς το παράδειγμα των κορεατικών. Θυμηθείτε το Kia Pride, για παράδειγμα, και φέρτε το δίπλα στο νέο Picanto. Παρά το γεγονός ότι θεωρούνται οι νέοι Κορεάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας, κάποια χούγια δεν κόβονται.
Δείτε ακόμα: Η Brabus βελτιώνει κινεζικό αυτοκίνητο!
Το ένα είναι οι αντιγραφές. Το άλλο, είναι η αμφιλεγόμενη μίξη αμαξωμάτων. Εννοείται πως σε μια αγορά όπου όλοι αγοράζουν crossover, οι Κινέζοι δεν μπορούν να μείνουν εκτός. Σε κάποιες περιπτώσεις, όμως, τα αποτελέσματα δεν μπορούμε να πούμε πως τους δικαιώνουν. Ας ρίξουμε μια ματιά στο Farizon FX. Για την ακρίβεια, πριν από αυτό, ας δούμε το Geely Boyue Pro
Το Boyue ένα μεσαίο SUV, που εφοδιάζεται με υπερσύγχρονα μοτέρ (τρικύλινδρος 1.5 τούρμπο, τετρακύλινδρος 1.8 τούρμπο, 2.0λιτρος ατμοσφαιρικός) και κιβώτια (6άρι χειροκίνητο/αυτόματο και 7άρι διπλού συμπλέκτη). Η Farizon είναι μια από τις θυγατρικές της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στην Κίνα (η Geely κατέχει τις Volvo και Lotus, μεταξύ πολλών άλλων). Και παρουσίασε το FX. Ένα pick up που βασίζεται στο Boyue και διαφέρει από όλα τα άλλα αγροτικά που μπορεί να αγοράσει κάποιος.
Διαβάστε επίσης: Θα αγοράζατε κινεζικό αυτοκίνητο;
Αυτό που βλέπουμε στο πίσω μέρος να εξέχει δεν είναι ούτε τρέιλερ, ούτε μπαγκαζιέρα. Οι Κινέζοι έκαναν μια πολύ απλή κίνηση, που εφάρμοζαν πολλοί κατασκευαστές παλιότερα για να δημιουργήσουν σεντάν εκδόσεις δημοφιλών χάτσμπακ. Κόλλησαν έναν τρίτο όγκο στο πίσω μέρος. Στην προκειμένη, μια καρότσα. Το αποτέλεσμα είναι τουλάχιστον ιδιόρρυθμο.
Το FX φτάνει τα 4.905 χλστ. μήκους (+361 χλστ. σε σχέση με το SUV που βασίζεται), 1.831 χλστ. πλάτους, 1.713 χλστ. ύψους και 2.670 χλστ. μεταξονίου. Ο χώρος φόρτωσης αναμενόμενα είναι μικρότερος από τα συνηθισμένα pick up, μετρώντας 1.125 χλστ. μήκος και 1.230 χλστ. πλάτος.
Δείτε ακόμα: Κινεζικό SUV ντροπιάζει F-150 και Land Cruiser (+video)
Κάτω από το καπό συναντάμε αποκλειστικά τον 1.800άρη τούρμπο των 184 ίππων, δίχως να ανακοινώνεται το κιβώτιο. Βάσει του Boyue, πρόκειται για το 7άρι DCT. Επίσης έχοντας το SUV της Geely ως μπούσουλα, το FX λογικά θα διατίθεται τόσο ως μπροστοκίνητο, όσο και τετρακίνητο. Το μόνο που ανακοινώνεται, πέρα από τις διαστάσεις, είναι πως η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα. Πώς σας φαίνεται;