Νέα
Η BYD αποκάλυψε μια επαναστατική νέα πλατφόρμα ηλεκτρικών οχημάτων που υπόσχεται να βάλει τέλος στο άγχος του χρόνου της φόρτισης, επιτυγχάνοντας ταχύτητες ανεφοδιασμού με ηλεκτρική ενέργεια ίδιες με εκείνες των οχημάτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Με την ονομασία Super e-Platform, η νέα αυτή αρχιτεκτονική εισάγει μια σειρά από πρωτοποριακές τεχνολογίες που θέτουν παγκόσμια ρεκόρ στο […]
Ο 16ος Μαραθώνιος Καλαμπάκας-Τρικάλων «Θανάσης Σταμόπουλος» πραγματοποιήθηκε με απόλυτη επιτυχία στις 16 Μαρτίου, προσελκύοντας 4.200 συμμετέχοντες, αριθμός-ρεκόρ που καθιστά τον αγώνα το μεγαλύτερο εκτός Αθηνών και Θεσσαλονίκης. Η φετινή διοργάνωση έφερε νέα δεδομένα στην εμπειρία του Ημιμαραθωνίου, καθώς για πρώτη φορά πραγματοποιήθηκε ζωντανή μετάδοση του αγώνα σε γιγαντοοθόνες, επιτρέποντας στο κοινό να παρακολουθήσει από κοντά […]
Η Xiaomi εξέπληξε τους πάντες όταν παρουσίασε το SU7, κερδίζοντας όλους τους ανταγωνιστές της από το χώρο της τεχνολογίας (Sony και Apple, βασικά) στο λανσάρισμα του πρώτου αυτοκινήτου. Πλέον, όμως, συνολικά οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πρέπει να αρχίζουν να προβληματίζονται, καθώς η ζήτηση για τον τετράτροχο αδερφό των Redmi ξεπερνά κάθε προσδοκία! Απόλυτα ενδεικτικοί οι αριθμοί […]
Το 2014 η παρουσία του ηλεκτρονικού συστήματος ευστάθειας (κατά κόρον γνωστό ως ESP) έγινε υποχρεωτική για κάθε νέο μοντέλο που ταξινομείται στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Δυο χρόνια νωρίτερα, είχαν προηγηθεί οι Η.Π.Α. Σκοπός του συστήματος είναι να χαλιναγωγεί τις τάσεις εκτροπής/ανατροπής του οχήματος από την πορεία με τη -μικρομετρικής ακρίβειας- χρήση των φρένων. Η σωτήρια παρουσία του δεν αμφισβητείται. Έχουμε δει εξάλλου […]
Τα Tesla Plaid, είτε μιλάμε για Model S είτε για Model X, δεν έχουν συνηθίσει να χάνουν σε κόντρες, ειδικά απέναντι σε ανταγωνισμό θερμικών μοτέρ. Μαθημένη στις ήττες δεν είναι ούτε η McLaren 750S, όμως, ακόμα κι όταν ο αντίπαλος έχει παραπάνω ή πολλή παραπάνω δύναμη. Υπό κανονικές συνθήκες, η 750S αποδίδει 750 ίππους και […]
Οι Κινέζοι έχουν πάει σε άλλο επίπεδο την αυτονομία και κυρίως, τις ταχύτητες φόρτισης. Ειδικότερα τις ταχύτητες στις γρήγορες συνδέσεις πρίζας, που κοντεύουν να τις φέρουν «ίσα βάρκα-ίσα νερά» με το γέμισμα στα βενζινάδικα! Το νέο Xpeng G6 έρχεται όσο πιο κοντά γίνεται για ηλεκτρικό, στους ανεφοδιασμούς των πρατηρίων καυσίμων, προσφέροντας 450 χλμ. αυτονομίας σε […]
Η Porsche διατηρεί μια από τις μακροβιότερες παραδόσεις στα ατμοσφαιρικά μοτέρ, άσχετα που πλέον μέχρι και η βασική 911 έχει τούρμπο. Οι διαλεχτές, πιο σκληροπυρηνικές και εστιασμένες εκδόσεις εξακολουθούν να αναπνέουν φυσικά, τόσο στην 911 όσο και στις Boxster/Cayman. Εδώ έχουμε 6 από τις πιο σπάνιες 911, σε ένα πακέτο μάλιστα. Ένας φημισμένος συλλέκτης αυτοκινήτων […]
Νέα αυτοκίνητα υβριδικής τεχνολογίας πωλούνται πλέον πάρα πολλά, από mild hybrid και full hybrid, έως τα ακριβότερα plug-in hybrid. Εύλογα οι πωλήσεις τους ολοένα και αυξάνονται, αφού για παράδειγμα στην Ελλάδα το πρώτο 2μηνο του 2025 οι ταξινομήσεις τους άγγιξαν το 50%, όταν πέρσι το ίδιο χρονικό διάσημα ήταν στο 37%. Ποιο όμως από αυτά […]
Όπως πολλές φορές έχουμε επισημαίνει, άλλο η αγορά ενός αυτοκινήτου και άλλο η χρήση του. Η συμβίωση μαζί του, αλλά και με τις after sales υπηρεσίες της εταιρίας που το κατασκευάζει. Καλή η αγορά του τετράτροχου των ονείρων μας, αλλά αν τα σέρβις και η συνεννόηση με το συνεργείο είναι εφιάλτης, τί να το κάνεις; […]
Η VW έχει μακρόχρονη και ισχυρή παρουσία στην κατηγορία των μεσαίων σεντάν με το Passat, το οποίο έχει σημειώσει πάνω από 30 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο, σε σχεδόν πέντε δεκαετίες εμπορικής καριέρας. Μέχρι σήμερα το μεσαίο από το Βόλφσμπουργκ αριθμεί 9 γενιές, με την τελευταία να αποποιείται το αμάξωμα τριών όγκων και να […]
Το Opel Calibra μπορεί να είναι ελαφρώς παρεξηγημένο/παραγνωρισμένο, όμως αποτέλεσε ένα από τα πιο ιδιαίτερα αυτοκίνητα της δεκαετίας του 90. Τόσο η πολιτική, όσο και η αγωνιστική του έκδοση. Την δεύτερη την ξέρουμε από τις επιτυχίες στο DTM. Το κανονικό Calibra, έμεινε στην Ιστορία ως ένα από τα πιο αεροδυναμικά σχήματα όλων των εποχών, καθώς […]
Το Cybertruck είναι μεγάλο αυτοκίνητο, το δίχως άλλο. Πάνω από 5,6 μέτρα μήκος (5.683 χλστ.), 2 μέτρα πλάτος (2.032 χλστ.), 1,70 μ. ύψος (1.741 χλστ.) και 3,6 μ. μεταξόνιο (3.635 χλστ.). Μεταφορικά και ολίγον περιπαιχτικά, θα μπορούσαμε να το αποκαλέσουμε και μεγάλο σαν σπίτι με ρόδες. Το συγκεκριμένο, ωστόσο, μπορεί κυριολεκτικά να λειτουργήσει σαν τόπος […]












