Νέα
Με το νέο Audi A6 Sedan, η Audi επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα αεροδυναμικής και σχεδίασης στην κατηγορία του premium business Sedan. Με συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,23, το νέο A6 επιτυγχάνει την καλύτερη αεροδυναμική επίδοση στην ιστορία της Audi για μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης – ένα επίτευγμα που αποτυπώνει τον απόλυτο συνδυασμό αισθητικής καθαρότητας και τεχνολογικής […]
H Hyundai παρουσίασε το νέο μικρό SUV μοντέλο της Venue, αντικαθιστώντας το προγενέστερο που είχε παρουσιαστεί πριν από 6 χρόνια. Στην Ευρώπη δεν διατίθεται αφού στη θέση του υπάρχει το Bayon, όμως πωλείται σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου και είναι δημοφιλές στην κατηγορία του. Ο πλήρως ανανεωμένος εξωτερικός του σχεδιασμός εμφανίζει ενδιαφέροντα αισθητικά γνωρίσματα, […]
Νέα αυτοκίνητα υπάρχουν πλέον πάρα πολλά, ωστόσο λίγα είναι εκείνα που καταφέρνουν και αποσπούν την προσοχή και ξεχωρίζουν από τη μάζα προκαλώντας «κεφαλογύρισμα». Και δεν αναφερόμαστε σε supercars που σπανίζουν στους δρόμους και αποτελούν συλλέκτες βλεμμάτων, αλλά σε πιο «γήινα» μοντέλα όπως είναι οικογενειακά. Πρόσφατα είδαμε να περνάει από μπροστά μας ένα νέο μεγάλο 5θυρο […]
Μια συνεργασία βγαλμένη από το Netflix προέκυψε στη Λατινική Αμερική, καθώς η Fiat συμπορεύεται με τη λαοφιλή πλατφόρμα streaming και παρουσιάζει το Abarth Pulse Stranger Things. Μια συλλεκτική έκδοση από τη γνωστή σειρά, που θα κυκλοφορήσει σε ελάχιστα κομμάτια και χαρακτηρίζεται για τη μοναδική της εμφάνιση. Τα αυτοκόλλητα με τις φλόγες στα χαμηλά των θυρών […]
Η MG διευρύνει τη γκάμα της προς τα πάνω, βάζοντας στο στόχαστρο τα απόλυτα ηλεκτρικά best seller: τα Tesla Model 3 και Model Y. Τα νέα IM5 και IM6 αναλαμβάνουν το δύσκολο αυτό έργο, ερχόμενα στην Ευρώπη για να αποτελέσουν τα δυο κορυφαία μοντέλα της κινεζικής φίρμας, με απόδοση που φτάνει μέχρι τα 751 άλογα! […]
Η BMW ετοιμάζεται για μια από τις πιο ριζικές αλλαγές στα χρονικά της, από γενιά σε γενιά μοντέλου, με την επερχόμενη Σειρά 3 MK8. Ένα αυτοκίνητο που εκτός από ολοκαίνουργια πλατφόρμα και εντελώς διαφορετική προσέγγιση στα κινητήρια σύνολα, θα χαρακτηρίζεται από τις σχεδιαστικές επιρροές από τη μεγαλύτερη 5άρα. Όπως δείχνουν τα renderings του Kolesa.ru, η […]
Το Honda Prelude ήδη έχει συνεπάρει την αγορά της Ιαπωνίας και διατίθεται στην Αμερική, ωστόσο τώρα ήρθε η ώρα να το απολαύσουμε στα μέρη μας. Το σπορ κουπέ από το Τόκιο επιστρέφει στην Ευρώπη έπειτα από 25 ολόκληρα χρόνια, διαδεχόμενο το MK4 που σταμάτησε να διατίθεται στην αυγή του μιλένιουμ. Το νέο Prelude, πέρα από […]
Η πέμπτη γενιά Supra βρίσκεται μαζί μας από το 2019, έχοντας αναλάβει το βαρύ φορτίο να συνεχίσει την παράδοση της αξέχαστης MK4. Όταν παρουσιάστηκε «ξίνισαν» πολλοί με τη βαυαρική καταγωγή της (βασισμένη στη BMW Z4), αλλά εν τέλει άπαντες την αποδέχτηκαν – και τώρα θα πρέπει να την αποχαιρετήσουμε, καθώς μετράει αντίστροφα για την απόσυρσή […]
Στα μέσα του 2020 η Volvo καινοτομούσε για ακόμα μια φορά στον τομέα της ασφάλειας, τοποθετώντας ηλεκτρονικό περιοριστή τελικής 180 χλμ./ώρα σε όλα της τα νέα μοντέλα. Από εκείνη τη στιγμή ήταν σαν να ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για κόφτες παντού, καθότι αμέσως το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφαλείας και το National Transportation Safety Board (NTSB – Συμβούλιο Ασφαλείας Μεταφορών στις Η.Π.Α.) […]
Η περιβαλλοντική αποτελεσματικότητα και η πιστότητα των ανάλογων τεχνικών χαρακτηριστικών που συνοδεύουν τα plug-in υβριδικά, έχουν πολλές φορές τεθεί εν αμφιβόλω. Μέσες καταναλώσεις 0,8-1,1 λίτρα/100 χλμ. φαντάζουν πολύ καλά για να είναι αληθινά, ακόμα και όταν η μπαταρία είναι φουλ φορτισμένη. Όταν δηλαδή χρησιμοποιούνται όπως πρέπει, γιατί υπάρχει και το ζήτημα της άγνοιας ορθής λειτουργίας […]
Το RS 6 μπορεί να είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα της αγοράς που δεν περιλαμβάνονται στα super/hypercars, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για το κάτι παραπάνω. Ειδικά όταν θες να αποτίσεις φόρο τιμής στα ιστορικά αγωνιστικά της Audi. Κάπως έτσι προέκυψε το εκτυφλωτικό και ακόμα πιο καταιγιστικό GT, που κάνει χαβαλέ σε επιταχύνσεις μέχρι τα 300 χλμ./ώρα. Το κορυφαίο και αγωνιστικών […]
Τα λόγια είναι περιττά για το Peugeot 106 Rallye. Ανεξαρτήτου κινητήρα, χρονολογίας και έκδοσης το γαλλικό μικρό hot hatch αποθεώνεται ακόμα σήμερα, 21 ολόκληρα χρόνια μετά το τέλος παραγωγής του 16βάλβιδου 1.6 των 120 ίππων. Όχι ότι δεν αναλογεί ισάξιο ποσό δόξας στο 8βάλβιδο. Από αυτό ξεκίνησε η πορεία του «Ράλλου» δεύτερης γενιάς, με τον TU […]












