Νέα
Η BMW ετοιμάζεται για μια από τις πιο ριζικές αλλαγές στα χρονικά της, από γενιά σε γενιά μοντέλου, με την επερχόμενη Σειρά 3 MK8. Ένα αυτοκίνητο που εκτός από ολοκαίνουργια πλατφόρμα και εντελώς διαφορετική προσέγγιση στα κινητήρια σύνολα, θα χαρακτηρίζεται από τις σχεδιαστικές επιρροές από τη μεγαλύτερη 5άρα. Όπως δείχνουν τα renderings του Kolesa.ru, η […]
Το Honda Prelude ήδη έχει συνεπάρει την αγορά της Ιαπωνίας και διατίθεται στην Αμερική, ωστόσο τώρα ήρθε η ώρα να το απολαύσουμε στα μέρη μας. Το σπορ κουπέ από το Τόκιο επιστρέφει στην Ευρώπη έπειτα από 25 ολόκληρα χρόνια, διαδεχόμενο το MK4 που σταμάτησε να διατίθεται στην αυγή του μιλένιουμ. Το νέο Prelude, πέρα από […]
Η πέμπτη γενιά Supra βρίσκεται μαζί μας από το 2019, έχοντας αναλάβει το βαρύ φορτίο να συνεχίσει την παράδοση της αξέχαστης MK4. Όταν παρουσιάστηκε «ξίνισαν» πολλοί με τη βαυαρική καταγωγή της (βασισμένη στη BMW Z4), αλλά εν τέλει άπαντες την αποδέχτηκαν – και τώρα θα πρέπει να την αποχαιρετήσουμε, καθώς μετράει αντίστροφα για την απόσυρσή […]
Στα μέσα του 2020 η Volvo καινοτομούσε για ακόμα μια φορά στον τομέα της ασφάλειας, τοποθετώντας ηλεκτρονικό περιοριστή τελικής 180 χλμ./ώρα σε όλα της τα νέα μοντέλα. Από εκείνη τη στιγμή ήταν σαν να ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για κόφτες παντού, καθότι αμέσως το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφαλείας και το National Transportation Safety Board (NTSB – Συμβούλιο Ασφαλείας Μεταφορών στις Η.Π.Α.) […]
Η περιβαλλοντική αποτελεσματικότητα και η πιστότητα των ανάλογων τεχνικών χαρακτηριστικών που συνοδεύουν τα plug-in υβριδικά, έχουν πολλές φορές τεθεί εν αμφιβόλω. Μέσες καταναλώσεις 0,8-1,1 λίτρα/100 χλμ. φαντάζουν πολύ καλά για να είναι αληθινά, ακόμα και όταν η μπαταρία είναι φουλ φορτισμένη. Όταν δηλαδή χρησιμοποιούνται όπως πρέπει, γιατί υπάρχει και το ζήτημα της άγνοιας ορθής λειτουργίας […]
Το RS 6 μπορεί να είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα της αγοράς που δεν περιλαμβάνονται στα super/hypercars, αλλά πάντα υπάρχει χώρος για το κάτι παραπάνω. Ειδικά όταν θες να αποτίσεις φόρο τιμής στα ιστορικά αγωνιστικά της Audi. Κάπως έτσι προέκυψε το εκτυφλωτικό και ακόμα πιο καταιγιστικό GT, που κάνει χαβαλέ σε επιταχύνσεις μέχρι τα 300 χλμ./ώρα. Το κορυφαίο και αγωνιστικών […]
Τα λόγια είναι περιττά για το Peugeot 106 Rallye. Ανεξαρτήτου κινητήρα, χρονολογίας και έκδοσης το γαλλικό μικρό hot hatch αποθεώνεται ακόμα σήμερα, 21 ολόκληρα χρόνια μετά το τέλος παραγωγής του 16βάλβιδου 1.6 των 120 ίππων. Όχι ότι δεν αναλογεί ισάξιο ποσό δόξας στο 8βάλβιδο. Από αυτό ξεκίνησε η πορεία του «Ράλλου» δεύτερης γενιάς, με τον TU […]
To VW Amarok διαθέτει έναν από τους ισχυρότερους -αν όχι τον απολύτως ισχυρότερο- ντίζελ σε pick up. Ο διτούρμπινος 3.0 TDI V6 παράγει 240 ίππους (258 σε κάποιες αγορές) και 600 Nm ροπής, χαρίζοντας στο αγροτικό από το Βόλφσμπουργκ 0-100 χλμ./ώρα σε 8,8 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 180 χλμ./ώρα. Μια συγκεκριμένη αγορά, ωστόσο, έχει το προνόμιο του να απολαμβάνει Amarok 300+ ίππων, […]
Για να ενισχύσει την ηλεκτρική της στρατηγική και να υποστηρίξει τη μετάβαση στον εξηλεκτρισμό, η Peugeot παρουσιάζει μια τρίτη επιλογή κινητήρα για το μοντέλο E-3008. Η ηλεκτρική έκδοση Dual Motor AWD 325 διαθέτει έναν επιπλέον ηλεκτρικό κινητήρα στον πίσω άξονα, συνδυάζοντας τις επιδόσεις – με συνολική ισχύ 325 hp – με την αποδοτικότητα και την […]
Τα MPV (Multi Purpose Vehicles) ή πολυμορφικά, έχουν δει την κατηγορία να συμπιέζεται τα τελευταία χρόνια, ελέω SUV και crossover. Η Toyota πάντως αποκάλυψε την τέταρτη γενιά του Sienna, που δίνει έμφαση στους χώρους, την εμφάνιση και την τεχνολογία. Το ιαπωνικό πολυμορφικό σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στις Ηνωμένες Πολιτείες, υιοθετώντας τολμηρή σχεδίαση που ευθυγραμμίζεται με τα πιο πρόσφατα μοντέλα […]
Ότι η επόμενη Giulia -και η Stelvio– θα προσφέρονται σε ηλεκτρικές εκδόσεις, το ξέρουμε. Και να μην το ξέραμε, δηλαδή, θα το περιμέναμε. Αυτό που μας είχε κάτσει βαρύ, ήταν η είδηση πως και οι κορυφαίες QV αρχικά προγραμματίζονταν μόνο για σύνδεση σε πρίζα. Ευτυχώς η Alfa Romeo φαίνεται να αναθεωρεί, καθώς στελέχη της μιλούν […]
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες που επένδυσαν στην ηλεκτροκίνηση, φτιάχνοντας εργοστάσια αποκλειστικά για την παραγωγή EV μοντέλων, σίγουρα τώρα το μετανιώνουν. Και τρέχουν. Και δεν φτάνουν. Μια από αυτές είναι η Ford, προς το παρόν στην Αμερική. Εκεί όπου η μονάδα παραγωγής του F-150 Lightning, μπαίνει «στον πάγο» επ’ αόριστον. Το εργοστάσιο του Dearborn, στο Μίσιγκαν, θα συνεχίσει να μην παράγει το […]












