Νέο σεντάν Smart #6 κοντράρει σε μπόι Mercedes E-Class

  • Smart-6-EHD-3-2048×1151
  • Smart-6-EHD-4-1-2048×1151
  • Smart-6-EHD-1-2048×1151
  • Smart-6-EHD-2-1-2048×1152
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Smart-6-EHD-3-2048x1151-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Smart-6-EHD-4-1-2048x1151-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Smart-6-EHD-1-2048x1151-1.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/12/Smart-6-EHD-2-1-2048x1152-1.jpg

Η Smart δεν σταματάει στα SUV, τουλάχιστον για την αγορά της Κίνας. Εκεί όπου μόλις παρουσίασε το πρώτο σεντάν στα χρονικά της, με μια «κούρσα» που εύκολα συναγωνίζεται σε μέγεθος ακόμα και τη Mercedes E-Class!

Το #6, όπως ονομάζεται η «smart limo», αποκαλύφθηκε μέσα από φωτογραφίες που κατατέθηκαν στο κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας, με το μέγεθος (και το κίτρινο χρώμα) να είναι το πρώτο που κεντρίζει το ενδιαφέρον. Το 6άρι Smart φαίνεται και είναι μεγάλο, φτάνοντας τα 4.906 χλστ. σε μήκος, τα 1.922 χλστ. σε πλάτος, τα 1.508 χλστ. σε ύψος και τα 2.926 χλστ. σε μεταξόνιο. Ενδεικτικά, η σημερινή E-Class W214 εκτείνεται σε 4.959 χλστ. μήκους και 2.961 χλστ. μεταξονίου, ενώ η προ-προηγούμενη W212 δεν ξεπερνούσε τα 4.897 χλστ. Επαναλαμβάνουμε, όλα αυτά σε Smart. Σεντάν βέβαια είναι θεωρητικά, καθώς πρακτικά τοποθετείται στην κατηγορία των fastback (η πίσω πόρτα ανοίγει ενιαία με το παρμπρίζ).

Στο μηχανικό σκέλος, η κινεζική φίρμα αναφέρει ότι το #6 θα μοιράζεται το plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που παρουσιάστηκε πρόσφατα στο SUV #5 (προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στην κινεζική αγορά), αποτελούμενο από τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1,5 λίτρων 161 HP και ηλεκτροκινητήρα 270 ίππων/380 Nm, ο οποίος τοποθετείται μπροστά και κινεί τους ανάλογους τροχούς.  Οι προδιαγραφές της μπαταρίας δεν έχουν επιβεβαιωθεί επίσημα για το #6, αλλά είναι σίγουρο ότι θα ταιριάζουν με τις δύο επιλογές που διατίθενται στο #5: ήτοι 20 kWh για τη βασική και 41,46 kWh για τη long range έκδοση, με ηλεκτρική αυτονομία μεταξύ 120 και 252 χλμ., ενώ η συνδυαστική κυμαίνεται στα 1.483 – 1.615 χλμ (πάντα σε κύκλο CLTC). Πιθανότατα όμως, λόγω καλύτερης αεροδυναμικής, τα νούμερα να είναι βελτιωμένα στο #6.

Get it on Google Play Download on the App Store