Η Honda εντείνει τις ηλεκτρικές της προσπάθειες και ετοιμάζεται για το δεύτερο EV της επί ευρωπαϊκού εδάφους, το οποίο βλέπουμε στη μορφή του e:Ny1 Prototype.
Το ιαπωνικό πρωτότυπο ουσιαστικά μας δείχνει την ηλεκτρική έκδοση του HR-V, που θα έρθει να πάρει θέση στους σταθμούς φόρτισης δίπλα στο e. Από σχεδιαστικής άποψης βρίσκεται αρκετά κοντά στο HR-V, με το εμπρός μέρος να διαθέτει νέα μάσκα και προφυλακτήρα, από όπου απουσιάζουν οι αεραγωγοί. Στο προφίλ συναντάμε νέες πολυάκτινες ζάντες και ανασχεδιασμένα μαρσπιέ, με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα φιλοξενούν ελαφρώς διαφορετικά γραφικά και ενώνονται με λωρίδα LED, έχοντας ολογράφως το «Honda» να δεσπόζει από κάτω και στο κέντρο της 5ης πόρτας.
Από πλευράς μηχανικών μερών δεν υπάρχει επίσημη τοποθέτηση, πέρα από αναφορές των Ιαπώνων για επιμηκυσμένη εκδοχή της πλατφόρμας e:N Architecture F που χρησιμοποιεί το e. Αν δούμε το e:NS1, πάντως, που έχει ήδη παρουσιαστεί στην αγορά της Κίνας, το e:Ny1 θα πρέπει να διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 201 ίππων, που αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία 68,8 kWh. Το e:NS1 περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 χλμ./ώρα και μπορεί να ταξιδέψει μέχρι 480 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων (βάσει κύκλου CLTC), ενώ αίσθηση προκαλεί το βάρος των 2.108 κιλών. Ο κύκλος CLTC είναι πιο «επιεικής» από τον WLTP, οπότε αν οι τεχνικές προδιαγραφές μείνουν ίδιες στο e:Ny1 (κατά πάσα πιθανότητα αυτό θα συμβεί), το νούμερο της αυτονομίας θα βρίσκεται χαμηλότερα.