Το project με το αμιγώς ηλεκτρικό F-150 Lightning σίγουρα δεν βγήκε στη Ford. Τρία χρόνια μετά το πολλά υποσχόμενο λανσάρισμά του, το «πριζάτο» pick-up του «Μπλε Οβάλ» βγήκε από την αγορά λόγω χαμηλών πωλήσεων. Οι Αμερικανοί, ωστόσο, δεν το αφήνουν έτσι. Πεισμώνουν και δεσμεύονται να επιστρέψουν σε καλύτερη, range extended εκδοχή.
Η Ford ανακοίνωσε επίσημα τον ερχομό του F-150 Lightning EREV μέσα στο 2026, υποσχόμενη μια μέγιστη αυτονομία που υπερβαίνει κατά πολύ τα 1.000 χλμ. Για πάνω από 700 μίλια με μια φόρτιση κάνει λόγο η φίρμα από το Μίσιγκαν, κάτι που μας δίνει περί τα 1.130 χλμ. απόστασης. Ένας βενζινοκινητήρας θα αναλάβει να φορτίζει τη μπαταρία προκειμένου να μην ψάχνει φορτιστή ο οδηγός, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες επί των μηχανικών μερών. Το αμιγώς EV F-150 Lightning έφερε συστοιχία 98 ή 131 kWh, που αρκούσε για 370 ή 483 χλμ. μεταξύ των φορτίσεων (βάσει EPA). Οπότε βλέπουμε ότι σύγκριση, απλά δεν τίθεται. Λογικά η μπαταρία θα μικρύνει στο EREV, προκειμένου να χωρέσει και το ρεζερβουάρ της βενζίνης, ενώ ο θερμικός κινητήρας κατά πάσα πιθανότητα θα τοποθετηθεί εκεί που υπάρχει το frunk (κάτω από το καπό, δηλαδή, κανονικά).
Από πλευράς ισχύος, οι δυο εκδόσεις του F-150 Lightning φέρουν δυο ηλεκτροκινητήρες όπου στο μεν Standard Range (αυτό με την 98άρα μπαταρία) αποδίδουν 426 ίππους και 1.051 Nm, στο δε Extended Range (των 131 kWh) 571 ίππους και 1.051 Nm. Άγνωστο σε ποια θα βασιστεί το EREV, αν και λογικά στην πρώτη λόγω χωροταξίας. Η Ford πάντως δεσμεύεται ότι το F-150 Lightning EREV θα αλλάξει τον τρόπο που βλέπουμε τα αγροτικά αυτοκίνητα. Για να δούμε. Υπομονή μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2026, που το περιμένουμε να κάνει ντεμπούτο.









































