Στη φετινή Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, η Volkswagen γιορτάζει δύο παγκόσμιες πρεμιέρες. Εκτός από το ηλεκτρικό μοντέλο ID.3, θα παρουσιάσει το νέο λογότυπο και το νέο σχεδιασμό της μάρκας με το σύνθημα «New Volkswagen».
Μετά το Beetle και το Golf, το ID.3 θα ανοίξει μια νέα εποχή για τη Volkswagen – ηλεκτρική, πλήρως συνδεδεμένη και ισορροπημένη, χωρίς εκπομπές άνθρακα. Ο στρατηγικός μετασχηματισμός με νέα βιώσιμα προϊόντα που ξεκίνησε σχεδόν πριν από 4 χρόνια, θα γίνει τώρα ορατός με το νέο σχεδιασμό της μάρκας. Συνολικά, η παρουσία της Volkswagen θα γίνει πολύ νεώτερη, πιο ψηφιακή και ως εκ τούτου πιο σύγχρονη.
Δείτε ακόμη: H VW εξελίσσει και υποστηρίζει τους ντίζελ κινητήρες
Σε αντίθεση με τη συνήθη πρακτική στον κλάδο, ο σχεδιασμός του νέου εμπορικού σήματος δεν αναπτύχθηκε από εξωτερικούς φορείς, αλλά από μια κοινή ομάδα του σχεδιασμού και του μάρκετινγκ της Volkswagen. Ο σχεδιασμός υλοποιήθηκε με την πλήρη ενσωμάτωση όλων των τμημάτων της εταιρείας σε χρόνο ρεκόρ των εννέα μηνών.
Το σύμβολο και το εμπορικό σήμα θα είναι το νέο λογότυπο. Αυτό θα είναι πιο σύγχρονο, σαφέστερο και απλούστερο. Το λογότυπο θα μειωθεί στα βασικά του στοιχεία και θα παρουσιαστεί με ένα νέο σχέδιο που είναι επίπεδο και δισδιάστατο. Θα επιτρέψει πιο ευέλικτη χρήση και θα είναι εξαιρετικά αναγνωρίσιμη στα ψηφιακά μέσα. Για πρώτη φορά, η μάρκα θα έχει ένα ηχητικό λογότυπο, το οποίο θα αντικαταστήσει την προηγούμενη επωνυμία. Επιπλέον, η μάρκα Volkswagen θα έχει μια θηλυκή φωνή στο μέλλον.
Δείτε ακόμη: Ανακοινώθηκε η τιμή του VW T-Roc R στη Γερμανία
Το σήμα εκκίνησης θα δοθεί από την αποκάλυψη του νέου λογότυπου στο ψηλό κτίριο στην έδρα της εταιρείας στο Wolfsburg. Αρχικά, οι εγκαταστάσεις και οι έμποροι της μάρκας στην Ευρώπη θα αλλάξουν, ακολουθούμενη από την Κίνα τον Οκτώβριο. Στη συνέχεια, η μετάβαση θα εφαρμοστεί βήμα προς βήμα στη Βόρεια και Νότια Αμερική καθώς και στον υπόλοιπο κόσμο από τις αρχές του 2020. Συνολικά θα επηρεαστούν 171 αγορές. Στις περισσότερες από 10.000 εγκαταστάσεις αντιπροσώπων και συνεργάτες σέρβις σε όλο τον κόσμο, θα αντικατασταθούν περίπου 70.000 λογότυπα. Επομένως, η νέα επωνυμία της Volkswagen θα είναι μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις αυτού του τύπου στον κλάδο παγκοσμίως.
Εν αναμονή λοιπόν για το νέο λογότυπο της VW!
Δείτε ακόμη: Κουπέ εκδοχή για το μελλοντικό VW Tiguan