H Dacia στις αρχές του έτους ανακοίνωσε τη νέα στρατηγική της, ξεκαθαρίζοντας παράλληλα ότι ανοίγει ένα καινούργιο κεφάλαιο στην ιστορία της!
Και ήρθε η ώρα να το κάνει πράξη, παρουσιάζοντάς μας το νέο της λογότυπο που διακρίνεται με τον μοντέρνο σχεδιασμό του, διατηρώντας όμως ακέραιες τις αξίες που την καθιέρωσαν, όπως την απλότητα, την αυθεντικότητα, την αξιοπιστία και φυσικά, το εξαιρετικό value for money. Για την νέα «ταυτότητα» της Dacia μίλησε κι ο CEO της μάρκας, κ. Denis Le Vot, ο οποίος ανέφερε πως «η Dacia προσδιορίζει με συνέπεια την έννοια του απαραίτητου στην αυτοκινητοβιομηχανία, παραμένοντας προσιτή κι ελκυστική ταυτόχρονα».
H αρχή για την ανανέωση της Dacia γίνεται με το νέο λογότυπο και το νέο σήμα της εταιρείας. Αμφότερα σηματοδοτούν την εικόνα μίας ξεχωριστής και δυναμικής μάρκας, χαρακτηριστικά που είχαν κατά νου οι υπεύθυνοι σχεδιασμού. Αναλυτικότερα, το λογότυπο, βρίσκεται στο κέντρο της νέας αισθητικής ταυτότητας, αντανακλώντας μια αίσθηση στιβαρότητας και σταθερότητας. Η μορφή των γραμμάτων έχει συγκεκριμένο λόγο που αναβαθμίστηκε. Το ‘D’ και το ‘C’ αποτελούν μια αντανάκλαση του ενός με το άλλο και αναπαριστούν την ευφυΐα και τη δημιουργικότητα στον τρόπο σκέψης της μάρκας, ενώ τα γεωμετρικά σχήματα του λογότυπου δίνουν την αίσθηση της μηχανικής κίνησης.
Στοχευμένη είναι όμως κι η επιλογή των χρωμάτων, που με βάση το χακί-πράσινο, δημιουργείται σύνδεση της μάρκας με τη φύση, αποτελώντας παράλληλα φόρο τιμής στους πελάτες Dacia, αλλά και μία σαφή αναφορά στις εκτός δρόμου ικανότητες των μοντέλων της μάρκας, όπως για παράδειγμα του Duster.