Η πρώτη υβριδική Corvette όχι απλά είναι γεγονός, αλλά και η ταχύτερη όλων των εποχών! Η νέα E-Ray έρχεται να βάλει την «Κορβέτα» στα κόλπα του εξηλεκτρισμού, αλλά ταυτόχρονα είναι τόσο γρήγορη που μπορεί να κοντράρει Bugatti Chiron!
Σχεδιαστικά η E-Ray δανείζεται αρκετά από τα στιλιστικά στοιχεία της Z06, συμπεριλαμβανομένου του φαρδύτερου κατά 91 χλστ. αμαξώματος 3,6 ιντσών (91 mm) και των μακρύτερων, πιο λεπτών αεραγωγών πίσω. Οι προαιρετικές Electric Blue λωρίδες είναι αποκλειστικό προνόμιο της υβριδικής Corvette, όπως και οι νέες ζάντες αλουμινίου (20 ιντσών εμπρός, 21 πίσω), που προαιρετικά προσφέρονται ως ανθρακονημάτινες. Τα φρένα αντίθετα είναι στάνταρ κεραμικά, καθώς οι μηχανικοί της Chevrolet ήθελαν να διασφαλίσουν κορυφαία επίπεδα φρεναρίσματος για τo βαρύτερo αμάξωμα (1.712 κιλά η Coupe/1.749 η Coupe, 1.530 κιλά η Stingray). Στο ίδιο πλαίσιο κινούνται τα δυναμικά χαρακτηριστικά, όπου είναι στάνταρ η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση Magnetic Ride Control 4.0.
Εκτός από βαριά, η Corvette E-Ray είναι πανίσχυρη και σοκαριστικά γρήγορη. Ο ατμοσφαιρικός 6.2 V8 των 495 ίππων και 637 Nm εξακολουθεί να τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς, όπως και το 8άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ωστόσο τώρα μπαίνουν στο παιχνίδι και οι εμπρός. Ένας ηλεκτροκινητήρας 162 ίππων και 170 Nm αναλαμβάνει τον εμπρός άξονα, όντας ικανός να κινήσει και μόνος του το αυτοκίνητο, καθιστώντας -όταν αυτό συμβαίνει- την E-Ray και ως την πρώτη μπροστοκίνητη Corvette! Βέβαια η μπαταρία των 1,9 kWh, που τοποθετείται κάτω από το κεντρικό τούνελ, δεν επιτρέπει πολλά χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας (δεν ανακοινώνονται). Η E-Ray εξάλλου δεν είναι plug-in, αλλά full hybrid. Το ηλεκτρικό μοτέρ, δηλαδή, φορτίζει μέσω της ανάκτησης ενέργειας και του βενζινοκινητήρα, όντας ικανό να επιταχύνει μέχρι τα 72 χλμ./ώρα. Μιλώντας για επιτάχυνση, ας αναφερθούμε στο ασύλληπτο ρεκόρ που θέτει η υβριδική ‘Vette.
Χάρις στην επιπλέον πρόσφυση και δύναμη του εμπρός άξονα, η τετρακίνητη E-Ray των 655 ίππων θέλει μόλις 2,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα! Χρόνος με διαφορά ο ταχύτερος στα 69 χρόνια του μοντέλου, καθώς ακόμα και η Z06 των 679 ίππων θέλει 2,7 δλ. για την ίδια μέτρηση. Το 400άρι καλύπτεται σε μόλις 10,5 δλ. και με ταχύτητα εξόδου 209 χλμ./ώρα, την ώρα που η μέγιστη πλευρική επιτάχυνση μπορεί να φτάσει στα 1,1 G – και μάλιστα όχι με κάποιο ημιαγωνιστικό λάστιχο (βλέπε Michelin Sport Cup 2 R ZP της Z06), αλλά με τα all season Michelin Pilot Sport!