H Volkswagen παρουσίασε πριν από λίγα λεπτά το νέο της πρωτότυπο μοντέλο ID. 2all, το οποίο θα είναι από τα πιο οικονομικά σε τιμή, στην γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών της αυτοκινήτων. Όπως αναφέρει η γερμανική μάρκα η τιμή του θα ξεκινά κάτω από τις 25.000 ευρώ, που σημαίνει ότι σε συνδυασμό με τις κρατικές επιδοτήσεις (8.000 ευρώ στην Ελλάδα), θα στοιχίζει ακόμα και φθηνότερα από ένα μικρό αυτοκίνητο με συμβατικό κινητήρα.
Το ID. 2all παραγωγής θα λανσαριστεί το 2025, ενώ σχεδιαστικά αναμένεται να κρατήσει πολλά στοιχεία από το πρωτότυπο, όπως άλλωστε έχει ισχύει και στο παρελθόν με άλλα μοντέλα της Volkswagen. Παράλληλα το νέο αυτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποτελεί τον προάγγελο της νέας σχεδιαστικής γλώσσας των μελλοντικών μοντέλων. Από πλευράς διαστάσεων, έχει μήκος 4.050 χλστ., πλάτος 1.812 χλστ., ύψος 1.530 χλστ. και μεταξόνιο 2.600 χλστ. Επίσης, πατάει σε ζάντες 20 ιντσών με ελαστικά 225/40. Εντύπωση προκαλεί ο πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών των 490 λίτρων, χάρη στην πολύ βαθιά θήκη κάτω από το δάπεδο του πορτ μπαγκάζ. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της VW, το αυτοκίνητο έχει διαστάσεις Polo αλλά χώρους επιβατών αντίστοιχους με του Golf. Το εσωτερικό του είναι μινιμάλ με απλές και καθαρές γραμμές, ενώ βασικά του στοιχεία αποτελούν οι ψηφιακές οθόνες για τον πίνακα οργάνων των 10,9 ιντσών και το σύστημα πολυμέσων των 12,9 ιντσών. Ευχάριστη νότα αποτελούν οι επιλογές με τις ρετρό ενδείξεις, παραπέμποντας στο κλασικό Beetle.
Το πρωτότυπο ID. 2all τροφοδοτείται με ένα ηλεκτροκινητήρα ισχύος 226 ίππων και η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς, για πρώτη φορά σε πλατφόρμα MEB. Επιταχύνει από στάση στα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 7 δλ. και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 160 χλμ./ώρα. Προσφέρει αυτονομία κοντά στα 450 χιλιόμετρα και η φόρτιση από 10% στο 80% διαρκεί σχεδόν 20 λεπτά. Προφανώς το αυτοκίνητο παραγωγής θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις με χαμηλότερη ισχύ.
Η έκδοση παραγωγής του ID. 2all είναι μία από τα δέκα νέα ηλεκτρικά μοντέλα που θα λανσαριστούν από τη Volkswagen μέχρι το 2026. Μόνο φέτος θα παρουσιαστεί το νέο ID.3, το ID. Buzz με μακρύ μεταξόνιο και το ID.7. Θα ακολουθήσει ένα μικρό ηλεκτρικό SUV το 2026 και, παρά τις προκλήσεις, η Volkswagen εργάζεται επίσης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο με τιμή κάτω των 20.000 ευρώ.