Η VW στο πλαίσιο της έκθεσης της Φρανκφούρτης παρουσίασε το νέο ηλεκτρικό της μοντέλο, το ID.3, που σύμφωνα με τον Silke Bagschik, Διευθυντή Πωλήσεων και Μάρκετινγκ για την οικογένεια ID, είναι το σύμβολο για την νέα εποχή της VW!
Επιπρόσθετα το VW ID.3 είναι και το πρώτο μοντέλο που φέρει το νέο λογότυπο της VW, ενώ περιγράφεται ως «Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο για όλους»!
Δείτε ακόμα: Τι εγγύηση θα δίνει η VW για τις μπαταρίες των ID.;
Το νέο VW ID.3 είναι το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιεί την αρθρωτή πλατφόρμα ΜΕΒ, η οποία έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά για τα ηλεκτρικά της γερμανικής μάρκας. Διακρίνεται με την μεγάλη επιφάνεια του εμπρός μέρους (κοινός τόπος για τα ηλεκτρικά μοντέλα της VW), αλλά και τα όμορφα LED φωτιστικά σώματα, με το σήμα της VW να είναι στη μέση. Όπως ανέφερε και ο Klaus Bischoff, η εξωτερική εμφάνιση του VW ID.3 διατηρήθηκε σχεδόν αυτούσια με το πρωτότυπο, με τον σχεδιασμό να είναι απλός και απλά να τονίζεται με μερικές έντονες γραμμές. Το αμάξωμα φέρει αρκετές καμπύλες, ενώ οι compact διαστάσεις του, αλλά και τα μεγάλα φινιστρίνια στην εμπρός κολώνα θα διευκολύνουν πολύ στις αστικές μετακινήσεις.
Στο τομέα των διαστάσεων το ID 3 είναι μόνο 3 χλστ. μακρύτερο, 10 χλστ. πλατύτερο και 60 χιλιοστά ψηλότερο από το Golf, το μεταξόνιο του αγγίζει τα 2.765 χλστ., ενώ ο χώρος αποσκευών των 385 λίτρων είναι σχεδόν ίδιος με του Golf (380 λτ.). Στο οπίσθιο μέρος του ξεχωρίζει το μεγάλο spoiler, που σύμφωνα με τους σχεδιαστές συνεισφέρει στον τομέα της αεροδυναμικής, ενώ η μαύρη οροφή και το πίσω γυαλιστερό πλαστικό μαύρο, προσδίδουν μια premium αισθητική και θα ανήκουν στον βασικό εξοπλισμό του ID.3.
Διαβάστε επίσης: Τα VW e-up!, e-Golf και Audi e-tron στην 84η ΔΕΘ
Το ID.3 προσφέρεται με τρεις διαφορετικές εκδόσεις, σε ότι αφορά την χωρητικότητα των μπαταριών. Η βασική έκδοση θα διαθέτει μπαταρία χωρητικότητας 45 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία έως 330 χλμ., σε κύκλο WLTP. Η ενδιάμεση έκδοση θα έχει μπαταρία 58 kWh, με μέγιστη αυτονομία τα 420 χλμ., ενώ η μεγαλύτερη μπαταρία των 77 kWh, θα μπορεί να κινεί το νέο ηλεκτρικό μοντέλο για έως και 550 χλμ. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι τοποθετημένος στον πίσω άξονα, όπως και το κιβώτιο μιας σχέσης, με την ισχύ να αγγίζει τους 204 ίππους και η ροπή τα 310 Nm. Μέχρι και την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές οι επίσημες επιδόσεις επιτάχυνσης δεν είχαν αποκαλυφθεί, οπότε μείνετε συντονισμένοι (η VW ανέφερε πως η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 160 χλμ./ώρα). Εντός 30 λεπτών το ID.3 θα έχει φορτίσει επαρκώς για μια διαδρομή περίπου 290 χιλιομέτρων (σε κύκλο WLTP), χρησιμοποιώντας μια ισχύ φόρτισης 100 kW. H VW προσφέρει για την μπαταρία του ID.3 εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ.
Δείτε ακόμη: Μια πρώτη γεύση από το εσωτερικό του VW ID.3
Το εσωτερικό ξεφεύγει από την κλασική πεπατημένη των μοντέλων του ομίλου, όντας αρκετά πιο φουτουριστικό, με το βλέμμα να τραβάει η μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας, όπου το λειτουργικό της σύστημα θα μπορεί να ενημερώνεται μέσω WiFi όντας πάντα up to date. Όλα τα χειριστήρια συμπεριλαμβανομένων αυτών του ηλεκτρικά ρυθμιζόμενου τιμονιού είναι αφής, όπου κλασικά κουμπιά υπάρχουν μόνο για τα ηλεκτρικά παράθυρα και τη μεγάλη σκάλα των φωτιστικών σωμάτων. Κατά το λανσάρισμα η Volkswagen θα προσφέρει μόνο την έκδοση ID.3 1 ST, με τρία διαφορετικά εξοπλιστικά πακέτα.
Αυτή η ειδική έκδοση είναι αρκετά πλούσια ακόμα και από το βασικό εξοπλιστικό πακέτο, μιας και περιλαμβάνει GPS, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα και τιμόνι, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών και πολλά άλλα. Όση επιλέξουν την ακριβότερη έκδοση Plus θα απολαμβάνουν επίσης κάμερα οπισθοπορείας, adaptive cruise control, πρόσβαση και εκκίνηση του κινητήρα χωρίς κλειδί, φιμέ παράθυρα, προβολείς τεχνολογίας LED, αλλά και ζάντες 19 ιντσών. Η κορυφαία έκδοση ID.3 1 ST Max περιλαμβάνει μεταξύ άλλων head-up display, ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας Beats, πανοραμική οροφή και ζάντες 20 ιντσών.