Το συγκεκριμένο ταμπλό θα μπορούσε κάλλιστα να βρίσκεται στο εσωτερικό ενός νέου επιβατικού Volkswagen, αφού θυμίζει αρκετά το αντίστοιχο του νέου Golf. Σίγουρα δεν θα φαινόταν παράξενο αν το βλέπαμε στο μελλοντικό Polo, όμως ανήκει στο εντελώς νέο VW Caddy. Ωστόσο, το νέο Caddy έχει συγγένεια με το καινούργιο Golf 8, αφού το επαγγελματικό VW βασίζεται στη μεταβλητή πλατφόρμα MQB, που χρησιμοποιείται και στο δημοφιλές μικρομεσαίο.
Δείτε ακόμα: H VW χαρίζει λεφτά με την αγορά Polo
Από το λανσάρισμα θα είναι άμεσα δυνατή η διαμόρφωση του νέου Caddy ως people-mover στις νέες εξοπλιστικές εκδόσεις ή ως αστικό van διανομών, με το κανονικό ή το μεγάλο μεταξόνιο. Το μεταξόνιο είναι μακρύτερο και μεγάλωσε από τα 2.682 στα 2.755 χιλιοστά. Από το 2021, έγκαιρα πριν το ερχόμενο καλοκαίρι, θα είναι διαθέσιμο πανευρωπαϊκά το επίσης πλήρως επανασχεδιασμένο Caddy California (ο διάδοχος του Caddy Beach), που για πρώτη φορά θα έχει μίνι κουζίνα, πανοραμική ηλιοροφή και νέες επιλογές σκηνών, που θα διευρύνει και άλλο τη γκάμα του μοντέλου. Επίσης, από τις αρχές του 2021, θα προσφέρεται και με τετρακίνηση 4MOTION.
Στο εσωτερικό, η πέμπτη γενιά του Caddy διαθέτει νέες λύσεις υψηλής τεχνολογίας και αισθητά πιο αξιοποιήσιμο χώρο. Το Caddy Cargo παρέχει χώρο φόρτωσης 3,1 κ.μ., ενώ στο Caddy Cargo Maxi η χωρητικότητα ανεβαίνει στα 3,7 κ.μ. και χωράει δύο ευρωπαλέτες. Οι επιβατικές και Kombi εκδόσεις διατίθενται στάνταρ με πέντε θέσεις και προαιρετικά με μια τρίτη σειρά καθισμάτων (7θέσιο). Το Kombi και το οικογενειακό MPV διαθέτουν χώρο αποσκευών μέχρι και 2.556 λίτρων. Όπως και στο Golf, έτσι και στο Caddy, κυριαρχούν ο ψηφιακός high tech πίνακας οργάνων και τα ψηφιοποιημένα μπουτόν αφής. Ανάλογα με την έκδοση, είτε στάνταρ είτε προαιρετικά διατίθενται ραδιόφωνο και συστήματα πλοήγησης με οθόνες αφής 6,5 ιντσών, 8,25 ιντσών ή 10 ιντσών. Επίσης, το νέο Caddy διατίθεται με συνολικά 19 συστήματα υποβοήθησης, με 5 από αυτά να είναι εντελώς νέα ενώ τα άλλα έχουν αναβαθμιστεί εκτενώς.
Δείτε ακόμα: Ήρθε το νέο VW Tiguan με νέους κινητήρες
Για την κίνηση του νέου Caddy υπάρχει ο 1.5 TSI με 114 ίππους, ο φυσικού αερίου 1.5 TGI με 130 ίππους, καθώς και ένα υβριδικό (eHybrid). Στους ντίζελ η γκάμα περιλαμβάνει τους νέους 2.0 TDI με τους δύο καταλυτικούς μετατροπείς και το twin dosing (διπλός ψεκασμός AdBlue), που μειώνει σημαντικά τις εκπομπές οξειδίων του αζώτου. Η απόδοσή τους είναι 75 PS, 102 PS και 122 PS, με με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων. Στους TDI η συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου κατά NEDC του Caddy 2.0 TDI πέμπτης γενιάς, 102 PS με χειροκίνητο κιβώτιο 6 ταχυτήτων, είναι 4,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, δηλαδή 1,4 λίτρα μικρότερη σε σχέση με τον αντίστοιχο κινητήρα στον προκάτοχό του.
Το νέο Caddy αναμένεται να είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα στις αρχές του 2021, όταν και θα ανακοινωθούν τόσο η γκάμα των εκδόσεων όσο και οι προτεινόμενες τιμές λιανικής.
Δείτε ακόμα: VW Polo 1.0 TSI πωλείται 75.000 ευρώ!