Έπειτα από αρκετό καιρό teaser και κατασκοπευτικών φωτογραφιών, το νέο VW Arteon παρουσιάστηκε επίσημα με τις εκδόσεις Shooting Brake και R να κλέβουν την παράσταση.
Εμφανισιακά, οι Γερμανοί δεν πειραματίστηκαν με ραγδαίες αλλαγές στο ήδη εντυπωσιακό look του αυτοκινήτου. Το Arteon είναι από τις πιο φανταχτερές παρουσίες ανεξαρτήτως κατηγορίας, οπότε οι σχεδιαστές της VW δεν χρειάστηκε να κάνουν πολλά. Η μεγαλύτερη διαφοροποίηση αφορά τη μάσκα, που ενσωματώνει πλέον προεκτάσεις των LED ημέρας, σχηματίζοντας μια ενιαία γραμμή που «οδηγεί» τα φωτιστικά σώματα στο σήμα της εταιρίας (για τις εκδόσεις R-Line και R). Το χρώμιο είναι περισσότερο και συναντάται τόσο εμπρός, όσο και στα μαρσπιέ αλλά και τον πίσω προφυλακτήρα. Εκεί συναντάμε ελαφρώς ανανεωμένα φανάρια, με διαφορετικά γραφικά στα LED.
Δείτε ακόμα: Πόσα οχήματα χωράει το νέο LNG πλοίο της VW;
Στο εσωτερικό, ανάλογη εικόνα. Νέο τιμόνι, αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων MIB3, ambient φωτισμός με 30 διαφορετικές αποχρώσεις και ηχοσύστημα 700 Watt της Harman/Kardon (τα δυο τελευταία προαιρετικά).Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων είναι 10,3 ιντσών, συνοδευόμενος από την οθόνη αφής 8 ιντσών του MIB3 στο ταμπλό. Επιπλέον, η κάμερα οπισθοπορείας έχει διευρυμένη γωνία θέασης, από τις 90 στις 170 μοίρες για ευκολότερη ανίχνευση διερχόμενων οχημάτων ή πεζών. Το σύστημα Travel Assist συνδράμει το έργο του οδηγού ενεργά, επιβραδύνοντας και επιταχύνοντας το αυτοκίνητο στην προκαθορισμένη ταχύτητα και προσαρμοζόμενο στις συνθήκες, έως τα 210 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Η VW αγόρασε πλήρως την Audi
Φυσικά, η μία μεγάλη είδηση αφορά την έκδοση Shooting Brake. Συνδυάζοντας εμφάνιση και πρακτικότητα, έρχεται να αποτελέσει το αντίπαλο δέος της αντίστοιχης Mercedes CLA. Ο χώρος αποσκευών των 565 λίτρων είναι κατά 2 λίτρα μεγαλύτερος του κανονικού Arteon, ωστόσο όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν φτάνει στα 1.632 (1.557 λίτρα το fastback.
Τα έτερα μεγάλα νέα, έρχονται με τις μορφές των μηχανικών συνόλων. Για πρώτη φορά, το Arteon διατίθεται ως plug-in υβριδικό. Το eHybrid εξοπλίζεται με το υβριδικό σύνολο του Passat GTE, αποτελούμενο από ένα κινητήρα 1.4 TSI απόδοσης 156 ίππων και 250 Nm ροπής στις 1.550-3.500 σ.α.λ. και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 115 ίππων (συνδυαστική ισχύς 218 PS και 400 Nm ροπής).
Επίσης για πρώτη φορά, διαθέσιμο το πολυαναμενόμενο R. Η VW ήταν φειδωλή στην παροχή πληροφοριών για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, ανακοινώνοντας μόνο την απόδοση του κορυφαίου Arteon. 320 άλογα φτάνουν στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος 4Motion, λογικά προερχόμενα από μια de-tuned εκδοχή του 2.0λιτρου TSI που συναντάμε στο νέο Golf R. Οπτικά, οι ζάντες των 20 ιντσών, οι επιθετικοί προφυλακτήρες και οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης ξεκαθαρίζουν αμέσως με ποιο Arteon έχεις να κάνεις.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές του VW T-Roc Cabriolet στην Ελλάδα
Για την υπόλοιπη γκάμα δεν ανακοινώθηκε κάτι, οπότε -πάλι λογικά- η προσφορά των TSI και TDI παραμένει ως είχε.