Η Volkswagen αναπτύσσει περεταίρω τους κινητήρες και παράλληλα με το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα 48V που παρουσίασε χθες, αποκάλυψε και δύο νέα μηχανικά της σύνολα. Πρόκειται για το νέο κινητήρα διπλού καυσίμου (φυσικό αέριο/βενζίνη) 1.5 TGI Evo και το νέο diesel hybrid 2.0 TDI.
Διαβάστε ακόμη: Ποια εταιρεία θα σώσει τους diesel κινητήρες
O 1.5 TGI Evo με φυσικό αέριο βασίζεται στον 1.5 TSI ACT BlueMotion κινητήρα και έχει άμεσο ψεκασμό, τουρμπίνα μεταβλητής γεωμετρίας, είναι κύκλου Miller και διαθέτει το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποδίδει 130 ίππους και 200 Nm ροπής μεταξύ 1.400 και 4.500 σ.α.λ. Στο υπάρχον Golf εκτιμάται ότι θα έχει κατανάλωση 3,5 κιλά/100 χλμ. φυσικού αερίου, ενώ η αυτονομία θα φτάνει με ένα γέμισμα τα 490 χλμ./ώρα.
Για πρώτη φορά, το Volkswagen Group παρουσιάζει κινητήρα πετρελαίου συνδυασμένο με ήπιο υβριδικό σύστημα με γεννήτρια εκκίνησης 12V αρχικά και σε συνδυασμό με μπαταρία ιόντων λιθίου. Πρόκειται για τον 2.0 TDI, ο οποίος θα αποδίδει από 136 έως 204 ίππους και θα τοποθετηθεί αρχικά σε Audi με διαμήκης εγκατεστημένους κινητήρες. Φυσικά στο μέλλον θα τοποθετηθούν και σε άλλα οχήματα του ομίλου Volkswagen. Ο νέος 2.0 TDI θα εκπέμπει έως 10 γρ./χλμ. λιγότερο CO2 σε σχέση με τον προγενέστερο και η ροπή θα είναι υψηλότερη έως μέχρι 9%.
Διαβάστε ακόμη: Τα μυστικά της οδήγησης με χειροκίνητο κιβώτιο (+video)