Δυναμικό νέο VW Lamando L με βάση το Jetta

Η VW παρουσίασε για την αγορά της Κίνας ένα από τα πιο δυναμικά σχέδια που έχουμε δει σε αυτοκίνητό της, με τη μορφή του Lamando L. Του μοντέλου που συνιστά την κινεζική οπτική σε ένα πιο προσιτό Arteon.

Όπως εκείνο, έτσι και το Lamando L απορρέει από πιο «ταπεινές» ρίζες. Τόσο αυτό, όσο και το απλό Lamando, πατάνε στο Jetta. Ό,τι δηλαδή συμβαίνει με το Arteon και το Passat. Η στοιχειώδης διαφοροποίηση του Lamando L, ωστόσο, έγκειται στο γεγονός πως χρησιμοποιεί την αναβαθμισμένη πλατφόρμα MQB EVO, που συναντάμε στα Golf MK8, Octavia, A3 και Leon, την ώρα που το Jetta διαθέτει την απλούστερη MQB A1. Μάλιστα, ενώ οι βασικές εκδόσεις των προαναφερθέντων ευρωπαϊκών μοντέλων έχουν ημιάκαμπτο άξονα πίσω, το Lamando L απαντά με στάνταρ ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων!

Οι διαστάσεις είναι αρκετά μεγαλύτερες από του απλού Lamando και του Jetta, αλλά παραμένουν μικρότερες από του Arteon. Το μήκος φτάνει τα 4.784 χλστ. σε μήκος, τα 2.731 χλστ. σε μεταξόνιο, τα 1.831 χλστ. σε πλάτος, και τα 1.469 χλστ. σε ύψος (4.862 χλστ. x 2.837 χλστ. x 1.871 χλστ. x 1.450 χλστ. αντίστοιχα για το Arteon), με το μοτίβο να μοιράζεται αρκετά χαρακτηριστικά. Το liftback αμάξωμα παραπέμπει σε τετράθυρο κουπέ, με το μακρύ καπό και την κεκλιμένη γραμμή της οροφής να συνδυάζονται. Ωστόσο, αυτό που τραβάει μονομιάς τα βλέμματα είναι το εμπρός μέρος.

 

Τα μεγάλα και αμυγδαλωτά φωτιστικά σώματα ενώνονται με το σήμα μέσω δυο λωρίδων, έχοντας από κάτω μια τεράστια εισαγωγή από τον προφυλακτήρα. Το σχήμα της οποίας, σε συνδυασμό με αυτό των φαναριών, θυμίζει σαρδόνιο χαμόγελο κινηματογραφικού/τηλεοπτικού/εικονογραφημένου «κακού»! Το πίσω μέρος είναι πιο συγκρατημένο, με τα LED φωτιστικά σώματα να περικλείονται και ενώνονται από μαύρη φάσα. Η διαμόρφωση θέλει να θυμίσει ID.4, αλλά καταλήγει να μοιάζει σχεδόν ίδια με αυτή του Peugeot 508.

Η καμπίνα των επιβατών μοιάζει παρμένη από το Golf MK8, έχοντας την ενιαία διάταξη των οθονών σε ψηφιακό πίνακα οργάνων και σύστημα πολυμέσων να χαρίζουν μια ιδιαίτερα αυξημένη νότα τεχνολογίας. Ο ambient φωτισμός και το ηχοσύστημα της Beats φροντίζουν για την ανάλογη premium, διαθέτοντας παράλληλα χαρακτηριστικά όπως head-up display και πανοραμική ηλιοροφή.

 

Η κίνηση του Lamando L είναι υπόθεση του παλιού μας γνώριμου 1.4 TSI, με απόδοση 150 ίππους στις 5.000-6.000 σ.α.λ. και 250 Nm στις 1.750-3.000 σ.α.λ. Οι εμπρός τροχοί παραλαμβάνουν την ισχύ μέσω του 7τάχυτου DSG, παρέχοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα της τάξης των 8,5 δλ. Οι πιο γρήγοροι θα χρειαστεί να περιμένουν μέχρι το λανσάρισμα της κορυφαίας έκδοσης, με τον 2.0 TSI.

Το δυναμικό τετράθυρο κουπέ θα κατασκευάζεται από την κοινοπραξία VW-SAIC, με τις πωλήσεις να ξεκινούν την προσεχή άνοιξη.

Get it on Google Play Download on the App Store