Η Toyota βλέπει μέλλον στο υδρογόνο ως εναλλακτικό καύσιμο, επενδύοντας τόσο στις κυψέλες καυσίμου όσο και στη χρήση του αντί βενζίνης/ντίζελ σε κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το νέο Corolla Cross H2 είναι η τελευταία προσθήκη στη δεύτερη κατηγορία, έχοντας στο μηχανοστάσιό του μάλιστα τον κινητήρα του GR Corolla!
Υδρογονοκίνηση και Toyota GR δεν είναι άγνωστες έννοιες, καθώς οι Ιάπωνες έχουν ήδη παρουσιάσει με επιτυχία το αντίστοιχο Yaris, ενώ το H2 έχει αποδείξει πως τα πηγαίνει περίφημα και στους αγώνες. Ένα ειδικά μεταποιημένο GR Corolla συμμετέχει στη διοργάνωση Super Taikyu, που περιλαμβάνει αγώνες αντοχής όπως οι 24 ώρες του Fuji. Αυτόν τον κινητήρα χρησιμοποιεί το Corolla Cross, ο οποίος στη βάση του είναι ίδιος με τον 1.600άρη τρικύλινδρο τούρμπο που συναντάμε στο κανονικό GR Corolla.
Στο Corolla Cross H2 μάλιστα, η Toyota ανακοινώνει βελτιωμένα χαρακτηριστικά απόδοσης. Σύμφωνα με τις δηλώσεις των Ιαπώνων, ο G16E-GTS εμφανίζει 24% περισσότερη ισχύ σε σχέση με τα μέχρι πρότινος υδρογονοκίνητα στοιχεία καύσης, φτάνοντας σχεδόν στα ίδια επίπεδα με τον βενζινοκίνητο! Το Corolla Cross που βλέπουμε δηλαδή, δεν αποκλείεται να έχει 300 άλογα κάτω από το καπό (304 το GR Corolla)! Η αυτονομία επίσης ανακοινώνεται στο +30% σε σχέση με πριν, ενώ ο ανεφοδιασμός στην αγωνιστική εφαρμογή ολοκληρώνεται σε μόλις 1 λεπτό και 30 δευτερόλεπτα! Δεν χρειάζεται καν να κάνουμε τη σύγκριση με το χρόνο παραμονής σε φορτιστή ενός ηλεκτρικού, που είναι και ο μεγαλύτερος αντίπαλος για το υδρογόνο.
Το Corolla Cross H2 προστίθεται στο GR Yaris H2 και σύντομα θα ξεκινήσει τις χειμερινές δοκιμές, στη βόρεια Ιαπωνία.