Ο ντόρος γύρω από το επερχόμενο GR Hilux καλά κρατεί. Και λογικά θα συνεχίσει για αρκετό καιρό μετά από την παρουσίασή του, δεδομένων των προδιαγραφών του. Για να καλύψει το κενό μέχρι τότε, η Toyota Νέας Ζηλανδίας κάνει την έκπληξη και λανσάρει το σκληροπυρηνικό Mako.
Το «κάτι σαν GR Hilux» μοιάζει λες και όντως βγήκε από τις εγκαταστάσεις της Gazoo Racing, με τον προφυλακτήρα και τη μεταλλική ποδιά μπροστά, τους μεγάλους τροχούς με τα χωμάτινα ελαστικά, τα σκαλοπάτια, τα φουσκωμένα φτερά και την αυξημένη απόσταση από το έδαφος να καθιστούν το Mako ως το πιο hardcore Hilux που έχουμε δει, συμπεριλαμβανομένων των δημιουργιών της TRD.
Δείτε ακόμα: Πόσο κοστίζει το «σκληρό» Toyota Tacoma TRD Pro;
Στο εσωτερικό υπάρχουν μπάκετ καθίσματα εμπρός, δερμάτινες επενδύσεις και στο επίκεντρο όλων, το τιμόνι με την παχιά στεφάνη και το ντύσιμο suede.
Κάτω από το «βαρβάτο» παρουσιαστικό, οι Νεοζηλανδοί έχουν προβεί στις κατάλληλες αναβαθμίσεις. Ένα ολοκληρωμένο κιτ coilover ανάρτησης αυξάνει τη διαδρομή κατά 40 χλστ. εμπρός και 50 χλστ. πίσω, με την απόσβεση των αμορτισέρ να είναι ρυθμιζόμενη. Τα σωληνάκια και τακάκια των φρένων είναι αγωνιστικών προδιαγραφών, ενώ σε αντίθεση με τα μοντέλα TRD, εδώ οι επεμβάσεις επεκτείνονται στο μηχανοστάσιο. Ο τετρακύλινδρος 2.8 ντίζελ φτάνει πλέον τα 201 άλογα και 500 Nm, από 177 και 420 του εργοστασιακού. Εντελώς «τυχαία», το Ford Ranger Raptor αποδίδει 213 ίππους και επίσης 500 Nm από τον 2λιτρο ντίζελ του. Οπότε δεν υπάρχει αμφιβολία για το ποιο μοντέλο βάζει «στο μάτι» το Hilux Mako, κάτι βέβαια που ισχύει και για το GR.
Διαβάστε επίσης: Το απόλυτο αγροτικό κτήνος των 702 ίππων!
Μόλις 250 θα κατασκευαστούν, όλα για την εγχώρια αγορά.
Δείτε ακόμα: Γνωρίζετε το Toyota Hilux TRD 306PS;