Η Toyota παρουσίασε μια σειρά από βελτιωμένα μοντέλα στην έκθεση SEMA, μεταξύ των οποίων κεντρίζει όλα τα βλέμματα το GR Corolla Rally Concept. Η «πολεμική» εκδοχή του ισχυρότερου hot hatch στη γκάμα της εταιρίας, με έμπνευση και χαρακτηριστικά από το πρωταθληματικό Yaris Rally1.
Το GR Corolla Rally Concept βασίζεται στο Circuit Edition παραγωγής, αλλά όπως βλέπουμε έχει δεχτεί τις πλούσιες περιποιήσεις της Gazoo Racing. Το αμάξωμα διαθέτει γενναίες δόσεις ανθρακονημάτων, καθώς καπό, φτερά, ποδιές, splitter, αεροτομή και διαχύτης αποτελούνται από το εξωτικό υλικό, με τις προσθήκες στους θόλους και τα μαρσπιέ να αυξάνουν το πλάτος κατά 76 χλστ. Οι 17άρες ζάντες της OZ Racing περιβάλλονται από χωμάτινα ελαστικά Continental VikingContact 7, διάστασης 215/60. Εμφάνιση που έχει πάρει αφειδώς ιδέες από το Yaris Rally1, το οποίο χάρισε φέτος στους Ιάπωνες και τους δυο τίτλους στο WRC (Κατασκευαστών και με τον Kalle Rovanpera, Οδηγών).
Στο εσωτερικό συναντάμε κλωβό ασφαλείας προδιαγραφών FIA, σύστημα πυρόσβεσης και έναν έξτρα τροχό ως ρεζέρβα, μαζί με δυο αγωνιστικά μπάκετ της OMP, ζώνες ασφαλείας 6 σημείων και λεβιέ – «πύργο» για το υδραυλικό χειρόφρενο. Το μεγάλο κόκκινο κουμπί κάτω από το ταμπλό ενεργοποιεί τον κινητήρα, ενώ η μικρή κονσόλα στο κανονικό χειρόφρενο ελέγχει την ενδοεπικοινωνία.
Καθαρόαιμο αγωνιστικό θυμίζει και στις αναρτήσεις το GR Corolla Rally Concept, όπου το πλήρως ρυθμιζόμενο Gravel Rally coilover kit της TEIN φροντίζει το στήσιμο του αυτοκίνητου για περάσματα από χωμάτινες ειδικές. Μικρή παρένθεση εδώ, για να φανταστούμε πόσο πιο εντυπωσιακό θα ήταν το Rally Concept με ασφάλτινο setup, ήτοι μικρή απόσταση από το έδαφος, φαρδύτερα ελαστικά και 18άρες ζάντες. Αλλαγές, μικρότερης έκτασης όμως, φέρει και ο 1.600άρης τρικύλινδρος τούρμπο, που φοράει νέα εξάτμιση και πολλαπλή εισαγωγής. Οι Ιάπωνες δεν ανακοινώνουν διαφορές στην ισχύ, οπότε το 6άρι χειροκίνητο και το σύστημα τετρακίνησης GR-Four εξακολουθούν να διαχειρίζονται 304 άλογα και 370 Nm ροπής.