Το Toyota FT-Se είναι το νέο MR2 των ονείρων μας

Η Toyota βρίσκεται σε ρετρό και νοσταλγική φάση, όπως φανερώνουν οι σκέψεις για επιστροφή της Celica και του Starlet Glanza. Γίνεται να λείπει από την «Αγία Τριάδα» το MR2, που εξάλλου ήταν το πρώτο στην εν λόγω φιλοσοφία;  Το πρωτότυπο Sports EV έχει δείξει πώς θα μπορούσε να είναι η σύγχρονη και ηλεκτρική μετενσάρκωση του Mid-ship Run-about 2-seater, για να έρθει τώρα το FT-Se να γεμίσει υλικό τα όνειρα και τις προσδοκίες μας.

Το νέο πρωτότυπο του Αΐτσι παρουσιάστηκε στο Japan Mobility Show, προοικονομώνοντας την επιστροφή του θρυλικού κεντρομήχανου sportscar. Το «e» στο τέλος δίνει το στίγμα της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο η εξέλιξη που έχει γίνει από την Gazoo Racing δεν αφήνει αμφιβολίες για το ποιόν του. Πίσω από τις λέξεις, αλλά και το φουτουριστικά επιθετικό του σχήμα, κρύβεται το νέο MR2. Το απίστευτα επιθετικό και αιχμηρό παρουσιαστικό έχει σχεδιαστεί με βάση τις επιταγές της αεροδυναμικής σήραγγας, χαρακτηριζόμενο από τις τεράστιες εισαγωγές στον προφυλακτήρα και τα ακροβολισμένα LED φωτιστικά σώματα εμπρός, τα έντονα φουσκώματα στα φτερά, τις μεγάλες ζάντες που κρύβουν αναλόγου μεγέθους φρένα και το τρομερό πίσω μέρος.

 

Εκεί συναντάμε εξίσου λεπτά φώτα με εμπρός, αλλά σε οριζόντια διάταξη και ακολουθώντας τη ροή που δημιουργούν το άνω τμήμα των φτερών, μαζί με τα ακροπτερύγια. Τα ίδια, τα φανάρια, εξάλλου θυμίζουν σε μορφή αεροτομή. Η οποία τοποθετείται προαιρετικά, πέρα από το διακριτικό spoiler που είναι στάνταρ, όταν το αυτοκίνητο μπαίνει σε πίστα. Σε αντιστοιχία και ο αξιοσέβαστων διαστάσεων διαχύτης, ενώ εντύπωση προκαλούν οι πολλοί και ευμεγέθεις αεραγωγοί στο αμάξωμα, παρότι το FT-Se κινείται με ρεύμα.

Από τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνεται απολύτως τίποτα, πέρα από ότι το πιθανολογούμενο νέο MR2 αξιοποιεί την παραγωγή ισχύος από ηλεκτροκινητήρες. Και ένα ακόμα, που απογειώνει τις προσδοκίες μας. Όπως, λοιπόν, αναφέρει η Toyota, στο εσωτερικό του FT-Se, και συγκεκριμένα στα πλαϊνά των θυρών και της κεντρικής κονσόλας, τοποθετούνται επιγονατίδες (!) ώστε να προστατεύουν τα πόδια οδηγού-συνοδηγού στις στροφές, λόγω των G που το FT-Se μπορεί να αναπτύξει! Στην καμπίνα δεσπόζουν οι οθόνες και το αεροπορικού τύπου τιμόνι, το οποίο συν τοις άλλοις δεν έχει το σήμα της Toyota στο κέντρο, αλλά εκείνο της Gazoo Racing. Το αυτό και για τα καταγάλανα ανθρακονημάτινα μπάκετ καθίσματα.

Get it on Google Play Download on the App Store