Το Mirai είναι η πρόταση της Toyota στην κίνηση με κυψέλες υδρογόνου και δεν μπορούμε να πούμε πως διακρίνεται για την ομαλότητα των σχεδιαστικών γραμμών του. Στη νέα του έκδοση, όμως, οι Ιάπωνες αποφάσισαν να το κάνουν πιο σπορ και να το μετατρέψουν σε πισωκίνητο.
Δείτε ακόμα: Ανανεωμένο Toyota C-HR με νέο υβριδικό σύνολο
Το Μirai Concept παρουσιάστηκε εν όψει Σαλόνι Τόκιο και θα μεταφερθεί σχεδόν αυτούσιο στην παραγωγή, οπότε μπορούμε να μιλάμε για νέο Mirai. Το οποίο βασίζεται στην πλατφόρμα TNGA, που συναντάμε στα Lexus LS και LC, επιτρέποντας στους σχεδιαστές και τους μηχανικούς της Toyota εκτός από πισωκίνητο, να το κάνουν μακρύτερο, χαμηλότερο και φαρδύτερο. Το μήκος πλέον φτάνει τα 4.975 χλστ. (από 4.890), το πλάτος τα 1.885 χλστ. (από 1.810), το ύψος τα 1.470 χλστ. (από 1.535) και το μεταξόνιο τα 2.920 χλστ. (από 2.780).
Οι ζάντες των 20 ιντσών με τα ελαστικά 245/45 δύσκολα θα περάσουν στο μοντέλο παραγωγής, καθώς παρά την εξ ολοκλήρου αναβαθμισμένη εμφάνιση προτεραιότητα παραμένει η οικονομία. Αναφορικά με αυτή, αλλά και τα υπόλοιπα τεχνικά χαρακτηριστικά, δεν υπάρχουν στοιχεία. Το σημερινό Mirai πάντως χρησιμοποιεί κυψέλες υδρογόνου για να τροφοδοτεί μια μπαταρία 1.6 kWh, η οποία με τη σειρά της δίνει ζωή σε έναν ηλεκτροκινητήρα 154 ίππων και 335 Nm ροπής.
Διαβάστε επίσης: Δυναμική πολυτέλεια για το Toyota Crown Sport Style
Οι πωλήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν στο τέλος του 2020, με την επίσημη παρουσίαση να είναι προγραμματισμένη για τα μέσα του επόμενου έτους.