Άλλη μια έκδοση GR Sport από την Toyota, η οποία το ‘χει βάλει σκοπό να υπάρχει ένα παράγωγο «GR» παράγωγο (είτε GR Sport, είτε καθαρόαιμο GR) για κάθε μοντέλο της. Το Corolla Cross απολαμβάνει τόνωσης αυτή τη φορά.
Η crossover εκδοχή του δημοφιλούς μικρομεσαίου αποκτά ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένα φώτα ομίχλης και μάσκα, που θυμίζει περισσότερο εκείνη του Hilux, σε μαύρο φόντο. Το προστατευτικό χαμηλά είναι πιο έντονο και σε ασημί χρώμα, όπως και τα αντίστοιχα πάνελ στο πλάι και πίσω. Νέες είναι και οι ζάντες των 18 ιντσών, ενώ δεν θα μπορούσαν να λείπουν τα κατατοπιστικά σήματα «GR Sport».
Ανάλογη εικόνα στο εσωτερικό, όπου τα αντίστοιχα σήματα συναντώνται στα καθίσματα και το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα. Το σύστημα πολυμέσων ελέγχεται από την οθόνη αφής των 9 ιντσών και διαθέτει αναβαθμισμένα γραφικά, ενώ παρόντα είναι όλα τα συστήματα ασφαλείας του πακέτου Toyota Safety Sense 2.0.
Στα μηχανικά μέρη οι μηχανικοί της Gazoo Racing τοποθέτησαν νέα αμορτισέρ και ελατήρια, με σφιχτότερο setup, αφήνοντας τα κινητήρια σύνολα άθικτα. Το υβριδικό αποτελείται από το μοτέρ βενζίνης των 1.8 λτ. ισχύος 98 ίππων στις 5.200 σ.α.λ. και με ροπή 142 Nm στις 3.600 σ.α.λ., συνδυαζόμενο με ένα ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων και 163 Nm ροπής. Η συνδυαστική ισχύς των 122 ίππων μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός e-CVT κιβωτίου. Το μηχανικό σύνολο βενζίνης έχει χωρητικότητα 1.8 λτ., αποδίδει 140 ίππους στις 6.000 σ.α.λ., 177 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. και συνεργάζεται με ένα Super CVT-i κιβώτιο ταχυτήτων (κίνηση μπροστά).
Προς το παρόν η συγκεκριμένη έκδοση αφορά την αγορά της Ταϊλάνδης, όπου ξεκινά από τις 875.000 τοπικά δολάρια (26.771 ευρώ) για το 1.8 και τις 945.000 (28.913 ευρώ).