Το Toyota Century αποκτά για πρώτη φορά SUV αμάξωμα, αφού από το 1697 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά, παράγονταν μόνο σε παραδοσιακό σεντάν. Να σημειωθεί ότι από τότε έως σήμερα, μετακινεί τον Αυτοκράτορα και τον εκάστοτε πρωθυπουργό της Ιαπωνίας, ενώ πωλείται αποκλειστικά στην Ιαπωνία. Ωστόσο, παράλληλα με το SUV, η Toyota θα εξακολουθεί να πουλά και το Century Sedan.
Καταρχήν πρόκειται για ένα πολύ πληθωρικό σε διαστάσεις SUV με μήκος ακριβώς το ίδιο μέχρι χιλιοστού, με εκείνο της Mercedes Maybach GLS. Συγκεκριμένα τo SUV Century έχει μήκος 5.205 χιλιοστά, πλάτος 1.990, ύψος 1.805 χιλιοστά και μεταξόνιο 2.950 χιλιοστά. Συγκριτικά, το Sedan Century μετρά αντίστοιχα 5.335, 1.930, 1.505 και 3.090 χιλιοστά. Σχεδιαστικά το νέο Century SUV θυμίζει ειδικά από το πλάι αντίστοιχα βρετανικά SUV πολυτελείας, όπως είναι η Rolls-Royce Cullinan. Σύμφωνα με την Toyota το αμάξωμά του είναι άψογα φινιρισμένο μέχρι την καλύτερη λεπτομέρεια στα χέρια κορυφαίων τεχνητών. Να σημειωθεί ότι το έμβλημα του Φοίνικα στη μάσκα είναι χειροποίητο, όπως ίσχυε πάντοτε. Από σχεδιαστικής πλευράς δεν παρουσιάζει κάποιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον και είναι όσο πρέπει λιτό, σύμφωνα με τη διαχρονική φιλοσοφία του μοντέλου. Απλές γραμμές, τετραγωνισμένα φωτιστικά σώματα, αναχρονιστικοί προφυλακτήρες και ζάντες 20 ή 22 ιντσών συνθέτουν εξωτερικά το νέο Century.
Εξίσου λιτό σχεδιαστικά εμφανίζεται και το εσωτερικό, όπου δίνεται έμφαση στις μέγιστες δυνατές ανέσεις, στην ποιότητα και στην τεχνολογία. Στο ταμπλό κυριαρχούν οι δύο οθόνες των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Άλλωστε είναι ένα αυτοκίνητο που προορίζεται κυρίως για σοφέρ και με τους επιβάτες να απολαμβάνουν V.I.P ανέσεις στα πίσω ανεξάρτητα καθίσματα. Αυτά είναι πλήρως ανακλινόμενα με λειτουργίες που επιτρέπουν πλήρη χαλάρωση, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε και στο ηχοσύστημα. Οι πίσω φιλοξενούμενοι έχουν στη διάθεσή τους -μεταξύ άλλων- ένα σετ από οθόνες 11,6 ιντσών, ψυγείο και χειριστήρια ελέγχου λειτουργειών τύπου smartphone. Επιπλέον, τα βολικά αυτόματα αναδιπλούμενα σκαλοπάτια και οι πρακτικές λαβές στις μεσαίες κολόνες διευκολύνουν πολύ την είσοδο και έξοδο των επιβατών στα πίσω καθίσματα.
Το ολοκαίνουργιο Toyota Century SUV κινείται από ένα νέο 3.5 λτ. V6 plug-in hybrid σύνολο, που επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση στις καθημερινές διαδρομές (έως 69 χλμ.) και φουλ δύναμη στα ταξίδια. Συνδυάζεται με κιβώτιο ταχυτήτων e-CVT και τετρακίνηση E-Four Advanced AWD. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 412 ίππους, οι οποίοι καλούνται να κινήσουν τα 2.570 κιλά του αμαξώματος. Ο βενζινοκινητήρας αποδίδει 262 ίππους και 335 Nm ροπής, το εμπρός ηλεκτρικό μοτέρ φτάνει τους 182 ίππους και 270 Nm ροπής και το πίσω τους 109 ίππους και 169 Nm.
Tο πλαίσιο είναι ιδιαίτερα ενισχυμένο, ενώ το σύστημα τετραδιεύθυνσης «Dynamic Rear Steering» παρέχει εύκολο χειρισμό σε χαμηλές ταχύτητες και υψηλότερη σταθερότητα σε μεσαίες έως γρήγορες ταχύτητες. Επιπλέον για πρώτη φορά είναι διαθέσιμη η λειτουργία Rear Comfort, που υποστηρίζει τον έλεγχο του οχήματος από τον οδηγό για να εξασφαλίσει μια άνετη μετακίνηση για τους πίσω επιβάτες. Για παράδειγμα βοηθά τον έλεγχο στο φρενάρισμα και αποσβένει τους κραδασμούς όταν το Century ακινητοποιείται.
Όσο για την τιμή του νέου Century SUV, στην Ιαπωνία ξεκινά από 25 εκατομμύρια γεν (157.970 ευρώ). Η άμεσα ανταγωνιστική Mercedes-Maybach GLS 600 4MATIC (4.0 V8 557 hp) είναι πιο ακριβή και ξεκινά από 30.100.000 γεν (190.195 ευρώ).