Η Toyota παρουσίασε την τρίτη γενιά του μεγαλύτερου pick up της, με το νέο Tundra να ξεχωρίζει για τους πανίσχυρους κινητήρες και την επιβλητική του εμφάνιση.
Μπροστά δεν υπάρχει αμφιβολία για τον απόλυτο πρωταγωνιστή. Η πρωτοφανών διαστάσεων μάσκα επισκιάζει τα πάντα, έχοντας χρωμιωμένο πλαίσιο να την περιβάλλει και φωτιστικά σώματα σχήματος «Τ» να την πλαισιώνουν, μαζί με τους κάθετους αεραγωγούς κάτω από αυτά. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η ιδιαίτερη επιλογή του ενσωματωμένου προφυλακτήρα, που χαρίζει μια μοναδική αρμονία για pick up μοντέλο (αλλά στερεί τα χρήσιμα «σκαλοπάτια» στις γωνίες, για πρόσβαση στην καρότσα).
Στο εσωτερικό συναντάμε μια εικόνα που δεν απέχει από τα πιο καλοεξοπλισμένα και τεχνολογικά προηγμένα επιβατικά. Πίσω από το νέο τιμόνι υπάρχει ένας (προαιρετικός) ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, έχοντας δίπλα του είτε μια οθόνη αφής σε νορμάλ διάσταση 8 ιντσών, είτε σε μια επιπέδου πρωτιάς για την κατηγορία 14 ιντσών! Αμφότερες ελέγχουν το νέο σύστημα πολυμέσων Audio Multimedia, που προσφέρει όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας που μπορεί να ζητήσει κανείς (Apple CarPlay, Android Auto και τα συναφή).
Κάτω από το επιβλητικό αμάξωμα, οι αλλαγές παίρνουν τη μορφή χιονοστιβάδας. Νέο πλαίσιο με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση (πολλαπλοί σύνδεσμοι αντί φύλλων σούστας) για πρώτη φορά στα 21 χρόνια του μοντέλου, ολοκαίνουργια μοτέρ με δυο τούρμπο και ένα υβριδικό σύνολο, που ξεπερνά τα 440 άλογα! Την κίνηση του βασικού Tundra αναλαμβάνει ο νέος 3.5 V6 twinturbo, που πρωτοείδαμε στο νέο Land Cruiser, με απόδοση 394 ίππων και 649 Nm. Η κορυφαία έκδοση απολαμβάνει τη συνεργασία του εν λόγω μοτέρ και ηλεκτροκινητήρα, που τοποθετείται μεταξύ θερμικού μοτέρ και κιβωτίου. Το i-Force Max παράγει συνολικά 443 άλογα και 790 Nm, καθιστώντας το υβριδικό Tundra ως ένα εκ των ισχυρότερων pick up που κυκλοφορούν σήμερα!
Αμφότερες οι εκδοχές του αγροτικού της Toyota προσφέρονται αποκλειστικά με 10άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ σε ορισμένες εκδόσεις διατίθεται μέχρι αερανάρτηση στον πίσω άξονα που είτε αυξάνει την απόσταση από το έδαφος (επιλογή High, για κίνηση εκτός δρόμου και σε ταχύτητες έως 29 χλμ./ώρα), είτε τη μειώνει (επιλογή Low, για διευκόλυνση στη φορτοεκφόρτωση). Εκτός των άλλων, διατίθεται και πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση Adaptive Variable Suspension, με ηλεκτρονικό έλεγχο στην απόσβεση των αμορτισέρ.
Αναφορικά με τις μεταφορικές δυνατότητες του νέου Tundra, το ανώτατο βάρος ρυμούλκησης εμφανίζεται αυξημένο κατά 17,6% σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, φτάνοντας τα 5.443 κιλά. Το ανώτερο ωφέλιμο φορτίο, τέλος, είναι βελτιωμένο κατά 11% και φτάνει στα 880 κιλά.