Το Hilux μπαίνει και επίσημα στην υβριδική εποχή, με την Toyota να παρουσιάζει το ιστορικής σημασίας pick up στην Ευρώπη, μαζί με τη νέα σειρά επαγγελματικών οχημάτων. Μια σειρά που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Stellantis και περιλαμβάνει μέχρι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις.
Πρωταγωνιστής, ωστόσο, δεν είναι άλλος από το Hilux Hybrid. Ο γνωστός 2.8 D-4D αποκτά ήπια υβριδικό σύστημα 48 Volt, μέσα από το συνδυασμό ενός μικρού ηλεκτροκινητήρα-γεννήτριας και μπαταρίας. Η Toyota Ευρώπης δεν ανακοίνωσε τεχνικά χαρακτηριστικά, αλλά εκείνη της Αυστραλίας -που είχε κάνει τις πρώτες αποκαλύψεις, το καλοκαίρι- αναφέρει έξτρα ισχύ 15-20 ίππων και μείωση της κατανάλωσης μέχρι 10%. Κάτι που ενδεχομένως να κατεβάσει το επίσημο νούμερο της μέσης τιμής κάτω από τα 8,0 λίτρα/100 χλμ. (7,92 αν αφαιρέσουμε 10% από τα σημερινά 8,8 λίτρα/100 χλμ.). Η ισχύς φυσικά τροφοδοτεί όλους τους τροχούς, μέσω 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.
Τα προτερήματα του υβριδικού Hilux, σύμφωνα με την Toyota, περιλαμβάνουν βελτιωμένες επιδόσεις εντός και εκτός δρόμου, αλλά και μειωμένο θόρυβο, κραδασμούς και τραχύτητα – καλύτερο δείκτη NVH (Noise, Vibration, Harshness), δηλαδή. Παράλληλα τονίζεται πως η ελκτική δυνατότητα και η αντίστοιχη φόρτωσης στην καρότσα παραμένουν ανεπηρέαστες, στα 3.500 και 1.000 κιλά αντίστοιχα.
Πέρα από το υβριδικό Hilux, πρεμιέρα έκαναν και τα νέα ProAce. Όπως φανερώνει η πανομοιότυπη εικόνα με τα αντίστοιχα van των Fiat, Opel, Peugeot και Citroen, προέρχονται από τα «σπλάχνα» της Stellantis. Στο επίκεντρο βρέθηκαν οι εκδόσεις μηδενικών ρύπων, που μπορούν να κινηθούν αποκλειστικά με το ρεύμα. Το ProAce Max («φτυστό» με τα Fiat Ducato, Citroen Jumper, Peugeot Boxer και Opel Movano) , ας πούμε, μπορεί να ταξιδέψει έως 420 χλμ. με μια φόρτιση, χάρη στη μπαταρία των 110 kWh. Tο μεσαίο ProAce και το μικρότερο ProAce City εξοπλίζονται με μικρότερη μπαταρία (δεν αναφέρεται η χωρητικότητα), μεταφέροντας αγαθά για έως 350 και 330 χλμ. αντίστοιχα προτού απαιτηθεί σύνδεση σε πρίζα.