Οι Ιάπωνες την έκδοση GR του Corolla, που θα αναβιώσει το πνεύμα του T-Sport και θα αποτελέσει τον πρωταγωνιστή των γρήγορων -πλην Supra– Toyota. Μέχρι τότε, θα πρέπει να αρκεστούμε στο Apex Edition.
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla T-Sport: Ο αφανής δαίμονας (+videos)
Φορτωμένο με όλο τον κατάλογο της TRD, το Apex Edition ξεχωρίζει χάρις στην αγριεμένη εμφάνιση και τις αλλαγές στο στήσιμο. Οι προφυλακτήρες είναι ανασχεδιασμένοι και με επιθετικό προσανατολισμό, υπάρχουν ποδιές στο πλάι, μια διακριτική αεροτομή στην πόρτα του πορτμπαγκάζ, αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών (που είναι συνολικά 4 κιλά ελαφρύτερες σε σχέση με το κανονικό σετ), μαύρη οροφή και λεπτομέρειες στο χρώμα του χαλκού. Η ανάρτηση εκτός της εμφάνισης, φροντίζει για την τόνωση των δυναμικών χαρακτηριστικών. Είναι 47% πιο σκληρή εμπρός και 33% πίσω, με την απόσταση από το έδαφος να βρίσκεται 15 χλστ. χαμηλότερα.
Διαβάστε επίσης: Γνωρίζετε το σπάνιο τούρμπο Toyota Corolla Sportivo;
Στο εσωτερικό συναντάμε ημιδερμάτινα καθίσματα και μπρονζέ ραφές, μαζί με αλουμινένια πεντάλ και τα σήματα «Apex».
Δείτε ακόμα: «Ελληνικό» Toyota Corolla G6 με 447 ίππους! (+video)
Κάτω από το καπό δεν υπάρχουν μεταβολές, με τον 2λιτρο ατμοσφαιρικό τετρακύλινδρο να παραμένει στα 169 άλογα. Τα διαθέσιμα κιβώτια περιλαμβάνουν ένα 6άρι χειροκίνητο και το CVT, με την Toyota να κατασκευάζει 6.000 Corolla Apex Edition – όλα για την αγορά της Αμερικής και Sedan. Εξ αυτών, μόλις τα 120 θα διατεθούν ως χειροκίνητα.