Νέο Toyota Camry και για πρώτη φορά μόνο υβριδικό

O απόλυτος ορισμός του σεντάν αυτοκινήτου στην Αμερική, αλλά και ένα από τα δημοφιλέστερα τετράθυρα παγκοσμίως, μπήκε στην 9η γενιά του, με εκτεταμένες αλλαγές στο αμάξωμα και ριζικές κάτω από αυτό. Το νέο Toyota Camry έρχεται να συνεχίσει το διαχρονικό σερί επιτυχιών, κρατώντας σχεδόν μόνο του τη σημαία της «κούρσας» στην εποχή των SUV.

Εμφανισιακά προσέχουμε μεμιάς το διαφορετικό εμπρός μέρος, που αντλεί στοιχεία από εκείνο του νέου Prius. Πιο αιχμηρά τα φανάρια με την εσοχή, η οποία στο κάτω μέρος αποτελεί νοητή συνέχεια της μάσκας, ακόμα πιο δυναμικός (και αεροδυναμικός) ο προφυλακτήρας. Ανάλογα την έκδοση, η κεντρική εισαγωγή μπορεί να πάρει και κυψελοειδή μορφή, σε ένα μοτίβο που φέρνει ελαφρώς στη μάσκα των Lexus, αλλά στο πιο αρμονικό. Τα νέα χρώματα και οι φρέσκιες πινελιές στις ζάντες δεν μπορούν να λείπουν, ούτε και ο ανασχεδιασμός των πίσω φαναριών και το αντίστοιχου προφυλακτήρα. Γενικά η βασική σχεδιαστική κατεύθυνση παραμένει σταθερή, αλλά εκσυγχρονισμένη και εναρμονισμένη με τα τρέχοντα στάνταρ ντιζάιν της Toyota.

Διαστάσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεδομένου πως οι διαφοροποιήσεις του νέου από το προηγούμενο δεν είναι θεμελιώδεις, θα πρέπει να περιμένουμε μήκος πλησίον των 4,9 μέτρων, πλάτος στα 1.840 χλστ., μεταξόνιο στα 2.820 χλστ. και ύψος στα 1.445 χλστ. – παρεμφερές μπόι με του απερχόμενου, δηλαδή.

Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνουν τα ποιοτικότερα υλικά, οι νέες αποχρώσεις και οι οθόνες, που επίσης ποικίλουν από έκδοση σε έκδοση. Το βασικό Camry εξοπλίζεται με ψηφιακό καντράν 7 ιντσών και οθόνης αφής 8 ιντσών για το infotainment, αλλά τα πλούσια ανεβαίνουν στις 12,3 ίντσες έκαστη. Προαιρετικά διατίθεται head-up display 10 ιντσών, ενώ η ηχητική απόλαυση των επιβατών είναι έργο ενός ηχοσυστήματος 9 ηχείων από τη JBL.

Κάτω από το καπό τώρα, το νέο Camry φιλοξενεί κοσμοϊστορικές αλλαγές. Για πρώτη φορά στα 41 χρόνια πορείας του, το ιαπωνικό μεσαίο κινείται αποκλειστικά από υβριδικό κινητήρα. Ο ατμοσφαιρικός V6 των 3.5 λίτρων και 300 ίππων αποχωρεί, όπως και η έκδοση TRD. Στη θέση τους έρχεται ο συνδυασμός ενός 2.5άρη τετρακύλινδρου και δύο ή τριών ηλεκτροκινητήρων, σε αποδόσεις 225 ή 235 ίππων. Το μπροστοκίνητο Camry παντρεύει τον 2.5λτ. με 2 ηλεκτρικά μοτέρ, δίνοντας στον οδηγό του 225 άλογα, ενώ το AWD έχει έναν έξτρα ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα, που ανεβάζει τη συνδυαστική ισχύ στα 235 άλογα.

Get it on Google Play Download on the App Store