Τα pickup στις πιο σκληροτράχηλες εκδόσεις τους ανέκαθεν συγκέντρωναν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς εκτός από πιο θηριώδες παρουσιαστικό, διαθέτουν και ακόμα μεγαλύτερες εκτός δρόμου ικανότητες. Χαρακτηριστικά που ισχύουν για το νέο Toyota Hilux GR Sport, το οποίο εμπνέεται από το Dakar και αναβαθμίζεται περαιτέρω στην ανάρτηση, συγκριτικά με ό,τι ξέραμε ως τώρα.
Το Hilux GR Sport II, όπως και το Ι, ξεχωρίζει χάρη στις προσθήκες στα φτερά, τον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα, τη μαύρη ματ μάσκα με το «Toyota» φαρδύ-πλατύ στο κέντρο, τις προστατευτικές ποδιές εμπρός-πίσω, τα φαρδιά σκαλοπάτια, τα λογότυπα GR Sport και τις -επίσης- μαύρες 17άρες ζάντες, που περιβάλλονται από αμιγώς χωμάτινα ελαστικά. Χαρακτηριστικές και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων, πίσω από τους τροχούς. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι λιγότερο εμφανείς, με το σκουρόχρωμο διάκοσμο να διακόπτουν τα αλουμινενια πεντάλ, οι ασφαλείας στο χρώμα του αμαξώματος, το σπορ τιμόνι και τα κεντημένα GR Sport στα προσκέφαλα των εμπρός καθισμάτων.
Ακόμα περισσότερες οι διαφοροποιήσεις στα μηχανικά μέρη, και συγκεκριμένα την ανάρτηση. Όπως φαίνεται δια γυμνού οφθαλμού, από το κενό μεταξύ θόλων και τροχών, το GR Sport επωφελείται μεγαλύτερης απόστασης από το έδαφος. Ένα κιτ ανύψωσης σηκώνει το κορυφαίο Hilux κατά 20 χλστ., αφήνοντας συνολικά 330 χλστ. «αέρα» στο πάτωμα και τα ευάλωτα μηχανικά μέρη (εξάτμιση, διαφορικά κλπ). Παράλληλα αυξάνονται τα μετατρόχια, κατά 140 χλστ. μπροστά και 150 χλστ. πίσω, προσφέροντας 1 μοίρα επιπλέον γωνία προσέγγισης σε σχέση με το απλό διπλοκάμπινο Hilux (30 μοίρες αντί 29). Ο 2.8 D-4S παραμένει στα 204 άλογα και τα 500 Nm, ενώ και το 6άρι αυτόματο κιβώτιο συνεχίζει ως έχει στο κανονικό Hilux. Σε άλλες αγορές, πάντως, το GR Sport έχει 224 ίππους και 550 Nm, μαζί με αναθεωρημένο λογισμικό στη μετάδοση.