Έχουμε δει τα Toyota Camry και Avalon στις γρήγορες εκφάνσεις τους, με 301 άλογα στους εμπρός και πίσω τροχούς αντίστοιχα. Τώρα που χειμωνιάζει, καιρός να αποκτήσουν τετρακίνηση.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει το νέο Toyota Camry TRD των 301 ίππων;
Τα σεντάν της Toyota δανείζονται το σύστημα τετρακίνησης Dynamic Torque Control από το RAV4, που στέλνει μέχρι το 50% της ροπής στον πίσω άξονα αν χρειαστεί. Υπό μη ολισθηρές συνθήκες, η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς. Το μοναδικό μοτέρ που συνδυάζεται με AWD είναι το ατμοσφαιρικό των 2.5 λίτρων και 202 ίππων στις 6.600 σ.α.λ., με 249 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ., συνδυαζόμενο με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Για τις εκδόσεις XSE του Camry και XLE, Limited του Avalon η ισχύς είναι ελαφρώς αυξημένη, στα 205 άλογα, και ξεχωρίζουν από τις 19άρες ζάντες και το χρώμιο στην τετραπλή απόληξη της εξάτμισης.
Διαβάστε επίσης: Toyota Avalon TRD «καπνίζει» με το πλάι (+video)
Οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας δηλώνουν πως το σύστημα τετρακίνησης δεν επηρεάζει τον χώρο αποσκευών, ούτε τα δυναμικά χαρακτηριστικά των αυτοκινήτων, αυξάνοντας το βάρος του Camry μόνο 75 κιλά. Αξίζει να σημειωθεί πως το best seller της Toyota αποκτά τετρακίνητη έκδοση μετά από 28 ολόκληρα χρόνια, όταν η δεύτερη γενιά του μοντέλου είχε την έκδοση All-Trac, που έμεινε στην παραγωγή από το 1988 μέχρι το 1991.