Επτά χρόνια μετά την παρουσίαση του ριζοσπαστικού για τα συντηρητικά δεδομένα της Toyota, πρώτης γενιάς C-HR, κάνει την εμφάνισή του το δεύτερης γενιάς C-HR με ακόμα πιο ρηξικέλευθη εμφάνιση εξωτερικά. Παράλληλα ανεβάζει σε υψηλότερο επίπεδο την ποιότητα, τις τεχνολογίες και την απόδοση των κινητήρων με την προσθήκη και plug-in hybrid συνόλου.
Τέσσερα υβριδικά σύνολα
Το νέο Toyota C-HR θα λανσαριστεί με τέσσερις επιλογές εξηλεκτρισμένων κινητήριων συνόλων. Η γκάμα περιλαμβάνει υβριδικές εξηλεκτρισμένες (HEV) εκδόσεις 1.8 και 2.0 λίτρων και ένα plug-in hybrid electric (PHEV) 2.0 λίτρων, με αντίστοιχες ονομασίες Hybrid 140, Hybrid 200 και Plug-in Hybrid 220. Η έκδοση Hybrid 200 θα διατίθεται επιπλέον με την επιλογή έξυπνης τετρακίνησης (AWD-i).
Τα νέα μοντέλα επωφελούνται από την πιο πρόσφατη hybrid electric τεχνολογία πέμπτης γενιάς της Toyota με την καλύτερη αποδοτικότητα. Αυτή επιτεύχθηκε έσω ενός ολοκληρωμένου επανασχεδιασμού των βασικών εξαρτημάτων του hybrid electric συστήματος με στόχο τη μείωση του μεγέθους και του βάρους, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου διαφορικού, μιας νέας μονάδας ελέγχου ισχύος (PCU) καθώς και μιας ισχυρότερης μπαταρίας υψηλής τάσης.
Το σύστημα κίνησης Hybrid 140, που επίσης διατίθεται με τη νέα οικογένεια Corolla, εστιάζει στις οικολογικές επιδόσεις, αλλά αποδίδει σημαντικά περισσότερη ισχύ από το τρέχον υβριδικό ηλεκτρικό Toyota C-HR των 1.8 λίτρων. Το Hybrid 200 είναι μια ακόμη ισχυρότερη πρόταση, με την αυξημένη ισχύ του να συμβάλλει σε μια απολαυστική υβριδική οδηγική εμπειρία χωρίς συμβιβασμούς στην αποδοτικότητα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Έκδοση | 1.8 Hybrid |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.798 |
Ισχύς βενζινοκινητήρα (hp/σ.α.λ.) | 98/5.200 |
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) | 142/3.600 |
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (hp) | 94 |
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) | 185 |
Συνδυαστική ισχύς (hp/σ.α.λ.) | 140 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 9,9 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 170 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,8 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 103 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Έκδοση | 2.0 Hybrid |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.987 |
Ισχύς βενζινοκινητήρα (hp/σ.α.λ.) | 152/6.000 |
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) | 190/4.400 |
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (hp) | 111 |
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) | 206 |
Συνδυαστική ισχύς (hp/σ.α.λ.) | 198 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 180 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 8,1 (7,9 AWD-i) |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,8 (5,1 AWD-i) |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 107 (112 AWD-i) |
Το Plug-in Hybrid 220 παρέχει αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση για καθημερινή χρήση έως 66 χιλιομέτρων και αποδοτικές υβριδικές εξηλεκτρισμένες επιδόσεις για ταξίδια. Το σύστημα εξασφαλίζει πιο ξέγνοιαστη οδήγηση, με πραγματική ικανότητα EV και Regeneration Boost – μια εμπειρία τύπου one pedal driving – με τρία επίπεδα λειτουργίας. Επίσης, ρυθμίζει αυτόματα το προφίλ οδήγησης για βελτιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης, αναγνωρίζοντας τις καλύτερες ευκαιρίες για επαναφόρτιση κατά τη διάρκεια της διαδρομής μέσω του συστήματος πλοήγησης του αυτοκινήτου. Χάρη στην εισαγωγή μιας νέας λειτουργίας geofencing, το Toyota C-HR PHEV θα μεταβεί αυτόματα σε λειτουργία EV όταν το αυτοκίνητο εισέλθει σε ζώνη χαμηλών εκπομπών (LEZ), βελτιστοποιώντας τη χρήση της μπαταρίας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.
Τεχνικά χαρακτηριστικά | |
Έκδοση | 2.0 PHEV |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.987 |
Ισχύς βενζινοκινητήρα (hp/σ.α.λ.) | 152/6.000 |
Ροπή βενζινοκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) | 190/4.400 |
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (hp) | 163 |
Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm) | 208 |
Συνδυαστική ισχύς (hp/σ.α.λ.) | 223 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 7,4 |
Τελική (χλμ./ώρα) | 180 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 0,9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 19 |
Και με «έξυπνη» τετρακίνηση
Η επιλογή AWD-i που διατίθεται με το Hybrid 200 παρέχει πρόσθετη πρόσφυση και σταθερότητα κατά την εκκίνηση, στις στροφές ή σε ολισθηρές επιφάνειες, με την υποστήριξη ενός ακόμα συμπαγούς ηλεκτροκινητήρα-γεννήτρια στον πίσω άξονα του αυτοκινήτου. Η απόδοσή του φτάνει τους 41 ίππους και τα 84 Nm ροπής. Αυτό το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει σε ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων του οχήματος και οδικών συνθηκών.
Λανσάρισμα με ειδικές εκδόσεις
Το νέο Toyota C-HR θα λανσαριστεί με δύο ειδικά μοντέλα Premiere Edition, που διαθέτουν τα υψηλότερα επίπεδα εξοπλισμού και σχεδίασης. Η έκδοση GR Sport Premiere Edition θα προσθέσει στιλιστικές λεπτομέρειες GR, όπως μοτίβο G-mesh στη μάσκα, ζάντες αλουμινίου 20 ιντσών νέας σχεδίασης, σήματα GR, διακοσμητικά Liquid Black στην κεντρική κονσόλα και σπορ εμπρός καθίσματα με το λογότυπο GR ανάγλυφο στα προσκέφαλα. Το χαρακτηριστικό του χρώμα είναι το Precious Silver στη νέα διχρωμία που επεκτείνει το μαύρο φινίρισμα από την οροφή σε όλο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Θα είναι διαθέσιμες και άλλες χρωματικές επιλογές. Η λίστα εξοπλισμού περιλαμβάνει head-up display, premium ηχοσύστημα JBL και πανοραμική οροφή.
Η έκδοση High Premiere Edition έχει ένα χαρακτηριστικό δίχρωμο εξωτερικό Sulphur – θα διατίθενται όμως και με άλλα χρώματα. Αξιοσημείωτα στοιχεία είναι τα διάτρητα δερμάτινα καθίσματα με ραφές αντίθεσης Sulphur, το σύστημα προβολής πληροφοριών στο παρμπρίζ (head-up display), πανοραμική οροφή και premium ηχοσύστημα JBL. Οι παραγγελίες για το νέο Toyota C-HR για τη χώρα μας αναμένεται να ξεκινήσουν στις αρχές του φθινοπώρου, με τις πρώτες παραδόσεις πελατών να πραγματοποιούνται στο τέλος του έτους.