Ότι η Toyota γυροφέρνει το παρελθόν της, είναι γνωστό. Μόλις πριν λίγες μέρες ο πρόεδρός της (ξανα) δήλωσε πως θέλει καινούργια Celica, ενώ παράλληλα εξελίσσεται το project «νέο MR2». Φήμες ακούμε καιρό τώρα, έχοντας δει και ένα πρωτότυπο, ωστόσο τώρα αρχίζουν να σοβαρεύουν τα πράγματα. Κι αυτό γιατί οι Ιάπωνες έδωσαν στη δημοσιότητα ένα πολύ ενδιαφέρον teaser, από το αυτοκίνητο που φέρεται ως αναγεννητής του «Mid-engine Rear-wheel-drive 2 seater (ή Mid-ship Run-about 2-seater)».
To FT (Future Toyota)-Se θα παρουσιαστεί στο Japan Mobility Show, στις 26 Οκτωβρίου, προοιωνίζοντας ένα «sportscar με μηδενικό αποτύπωμα άνθρακα», όπως χαρακτηριστικά το περιγράφει η Toyota. Το «e» στο τέλος δίνει το στίγμα της ηλεκτροκίνησης, ωστόσο η εξέλιξη που έχει γίνει από την Gazoo Racing δεν αφήνει αμφιβολίες για το ποιόν του. Πίσω από τις λέξεις, αλλά και το φουτουριστικά επιθετικό του σχήμα, κρύβεται το νέο MR2. Ένα σενάριο που ακούγεται από το 2021, όταν Toyota και Lexus είχαν παρουσιάσει μια συστάδα από ηλεκτρικά πρωτότυπα. Ανάμεσά τους το Sports EV, που από τότε φημολογούταν (ακόμα και δια επισήμων χειλών) πως θα αναλάμβανε να φέρει το MR2 στη σήμερον ημέρα.
Από τεχνικά χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνεται απολύτως τίποτα, με τους Ιάπωνες να κρατούν τα πάντα επτασφράγιστο μυστικό μέχρι το ντεμπούτο του FT-Se, στις 26 Οκτώβρη. Ένα λένε, κι αυτό απογειώνει τις προσδοκίες μας. Όπως, λοιπόν, αναφέρει η Toyota, στο εσωτερικό του FT-Se, και συγκεκριμένα στα πλαϊνά των θυρών και της κεντρικής κονσόλας, τοποθετούνται επιγονατίδες (!) ώστε να προστατεύουν τα πόδια οδηγού-συνοδηγού στις στροφές, λόγω των G που το FT-Se μπορεί να αναπτύξει! Από την κοντινή φωτογραφία παρατηρούμε πως στην καμπίνα δεσπόζουν οι οθόνες και το αεροπορικού τύπου τιμόνι, το οποίο συν τοις άλλοις δεν έχει το σήμα της Toyota στο κέντρο, αλλά εκείνο της Gazoo Racing.
Για όσους καλούνται να καλύψουν οικογενειακές ανάγκες, αλλά θέλουν ένα σπορ αυτοκίνητο, η Toyota θα παρουσιάσει και το πρωτότυπο FT-3e. Ένα δυναμικό ηλεκτρικό crossover, που λειτουργεί είτε σαν τη family friendly εκδοχή του FT-Se, είτε σαν τη σπορ και πιο δυναμική παραλλαγή του bZ4x.