Κοντά στη Νίκαια, στη Γαλλική Κυανή Ακτή, βρίσκεται το ED2: το στούντιο Ευρωπαϊκής Σχεδίασης της Toyota. Αυτό που είναι υπεύθυνο για το εντυπωσιακό πρωτότυπο Aygo Prologue X, που φωτογραφίζει το επόμενο αυτοκίνητο πόλης των Ιαπώνων.
Από το 2005 που κυκλοφόρησε, το Aygo έχει γοητεύσει πελάτες με νεανική και μοντέρνα νοοτροπία χάρη στον παιχνιδιάρικο και διασκεδαστικό χαρακτήρα του. Το στούντιο σχεδίασης ED2 ανέλαβε να μεταλαμπαδεύσει αυτά τα χαρακτηριστικά σε ένα ολοκαίνουργιο σχέδιο, κατάλληλα προσαρμοσμένο στις σύγχρονες επιταγές της αγοράς, που επιβάλλουν crossover. Το Aygo X Prologue ξεχωρίζει χάρις στα υψηλής τεχνολογίας φωτιστικά σώματα εμπρός, που αγκαλιάζουν το καπό για να σχηματίσουν ένα σχήμα που θυμίζει φτερούγα. H μεγάλη μάσκα, τα φώτα ομίχλης και η προστατευτική ποδιά υιοθετούν ένα εξαγωνικό μοτίβο αποδεικνύοντας ότι το αυτοκίνητο είναι έτοιμο να πάει οπουδήποτε.
Στο προφίλ παρατηρούμε τη σφηνοειδή γραμμή της οροφής και το έντονο ανάγλυφο σχήμα στις πόρτες, που τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι μεγάλες ζάντες των 18 ιντσών (σε ελαστικά Goodyear) και οι τρυπητοί δίσκοι πίσω από τους εμπρός τροχούς, μαζί με τη διχρωμία του αμαξώματος, χαρίζουν στο Aygo X Prologue τη δική του, ξεχωριστή ταυτότητα. Στο πίσω μέρος, τα κάθετα φωτιστικά σώματα παραμένουν, αλλά πλέον ενώνονται με μια λωρίδα LED.
Ιδιαίτερης μνείας χρήζει το χρώμα Sparkling Chili Red, που διαθέτει μια διακριτική πρόσμιξη μπλε νιφάδων στο μείγμα της βαφής και είναι κυριολεκτικά εκθαμβωτικό. Άλλο ένα highlight του Aygo X είναι οι κάμερες που βρίσκονται τοποθετημένες στους πλαϊνούς καθρέπτες, οι οποίες καταγράφουν τις στιγμές περιπέτειας που μπορεί να βιώσει κάποιος στην οδήγηση ή τις δραστηριότητες που μπορεί να συμμετάσχει, χάρις στις δυνατότητες του μικρού Toyota.
Το αυτοκίνητο θα βασίζεται στην πλατφόρμα GA-B, που αποτελεί τη βάση των νέων Yaris και Yaris Cross. Τα περισσότερα μηχανικά μέρη θα είναι κοινά με το 1.000άρι Yaris, κάτι που σημαίνει πως κάτω από το καπό περιμένουμε τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό των 996 κ.εκ., με απόδοση 72 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 93 Nm στις 4.400 σ.α.λ. H μετάδοση της κίνησης θα είναι υπόθεση του 5τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, αν και σε κάποιες αγορές θα είναι διαθέσιμο και με CVT. Η αρχιτεκτονική της ανάρτησης δεν θα έχει διαφορές, με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, ενώ στα φρένα θα έχουμε αεριζόμενους δίσκους εμπρός και ταμπούρα πίσω. Έκδοση GR δεν προβλέπεται.