Η Toyota μας επεφύλασσε διπλό χτύπημα σήμερα, ουσιαστικά με τις δυο όψεις ενός νέου νομίσματος. Το C-HR Prologue μας έβαλε στο κλίμα για το επόμενο C-HR, την ώρα που το bZ Compact SUV είναι σαν να «φωτογραφίζει» την ηλεκτρική εκδοχή του.
Η πρώτη του εμφάνιση έγινε στα μέσα του προηγούμενου μήνα, με τους Ιάπωνες τώρα να προσθέτουν φωτογραφίες και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά σχετικά με τις διαστάσεις. Το μήκος φτάνει τα 4.538 χλστ., το πλάτος τα 1.888 χλστ. (χωρίς καθρέπτες) και το ύψος τα 1.560 χλστ., την ώρα που το μεταξόνιο παραμένει μυστικό. Οι πολυάκτινες ζάντες φτάνουν τις 21 ίντσες σε διάμετρο, ωστόσο δύσκολα θα τις δούμε σε αυτή τη διάσταση στο αυτοκίνητο παραγωγής. Βάσει μήκους, το bZ Compact SUV τοποθετείται 152 χλστ. κάτω από το bZ4X (4.690 χλστ.) και 72 χλστ. κάτω από το RAV4 (4.610 χλστ.), την ώρα που σε σχέση με το C-HR είναι 148 χλστ. μακρύτερο.
Η έκδοση παραγωγής, δηλαδή, θα αναλάβει ρόλο «μεσάζοντα» μεταξύ bZ4X και ηλεκτρικού C-HR, τοποθετούμενο στη βάση της γκάμας «beyond Zero». Οι σχεδιαστές της ιαπωνικής εταιρίας έχουν συνδυάσει στοιχεία από το bZ3 και το bZ4X, με τα χαρακτηριστικά φανάρια – «ημισέληνο» μπροστά να ενώνονται με λωρίδα LED, τα λεπτά πίσω να εντείνουν την αίσθηση του πλάτους, οι έντονοι ώμοι και οι ανάγλυφες γραμμές του προφίλ δημιουργούν ένα εντυπωσιακό 3D μοτίβο, ενώ η κεκλιμένη γραμμή της οροφής παραπέμπει σε κουπέ. Οι «πένες» της Toyota έδωσαν τεράστια σημασία στην αεροδυναμική και τη μείωση του συντελεστή οπισθέλκουσας, όπως φανερώνουν οι πτυσσόμενες χειρολαβές των εμπρός θυρών και οι ενσωματωμένες στις κολώνες πίσω, δίχως ωστόσο να ανακοινώνεται Cd.
Το ίδιο ισχύει για το χρονοδιάγραμμα λανσαρίσματος, το οποίο παραμένει αρκετά ασαφές. Οι πληροφορίες από την Ιαπωνία κάνουν λόγο για το 2024, δηλαδή μια χρονιά μετά το ντεμπούτο του νέου C-HR.