Έπειτα από χρόνια φημολογίας και απαιτήσεων του αγοραστικού κοινού, η Toyota ανακοίνωσε επιτέλους το λανσάρισμα χειροκίνητης Supra. Μια επισημοποίηση που ήρθε με τον πλέον ιδανικό τρόπο: εικόνα από τα πεντάλ.
Εκεί, δηλαδή, όπου προστέθηκε το πολυπόθητο τρίτο, στα αριστερά, δίνοντας τον έλεγχο του συμπλέκτη στο αντίστοιχο πόδι του οδηγού. Η έτερη φωτογραφία μας δίνει μια ιδέα από το πίσω μέρος και, συγκεκριμένα, τον τρόπο διάκρισης από την αυτόματη. Όπως βλέπουμε, η «χεράτη» A90 ξεχωρίζει από το κατακόκκινο «Supra» στα μετόπισθεν, που επαναφέρει μνήμες από τα σήματα «T-Sport» στις Celica και Corolla. Οι Αυστραλοί (καθότι η ανακοίνωση ήρθε από την Toyota Αυστραλίας) αναφέρουν πως η μετάδοση είναι ολοκαίνουργια και εξελιγμένη αποκλειστικά για τη Supra, θέλοντας να ξεκόψουν οποιαδήποτε συζήτηση για κοινά μέρη με την BMW. Κάτι που, ούτως ή άλλως, γίνεται αυτόματα, καθότι δεν υπάρχει μοντέλο «40i» (που υποδεικνύει την παρουσία του 3.0λτ. twinturbo εξακύλινδρου) με χειροκίνητο κιβώτιο.
Η αποσαφήνιση αυτή, μαζί με τις φήμες, συνηγορούν στο γεγονός πως το 6άρι μηχανικό θα συνδυαστεί με τον κορυφαίο κινητήρα και μάλιστα κατ’ αποκλειστικότητα. Κίνηση που σχεδόν σίγουρα θα κόψει πωλήσεις από την αποκλειστικά αυτόματη Z4 M40i, στην οποία βασίζεται η Supra. Οι σχέσεις μεταξύ Toyota και BMW βέβαια δεν πρόκειται να χαλάσουν, καθώς λέγεται πως το καινούργιο κιβώτιο θα τοποθετηθεί -κατόπιν των απαραίτητων τροποποιήσεων- στην επόμενη M2. To ντεμπούτο του στη Supra, τέλος, αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο τέλος του μήνα (στις 28 Απριλίου, συγκεκριμένα).