Ένα από τα πολυτελέστερα μοντέλα της κατηγορίας παρουσίασε η Toyota, με το Tundra Capstone. Μια έκδοση που μετατρέπει την τελευταία γενιά του δημοφιλούς pick up, σε λιμουζίνα με καρότσα!
Το κορυφαίο Tundra ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα χάρις στη νέα μάσκα, που βρίθει χρωμίου, την ολόγραφη αναφορά του ονόματος στην πόρτα της καρότσας (επίσης «τίγκα» στο νίκελ) και τις 22άρες -εννοείται χρωμιωμένες- ζάντες, οι οποίες είναι οι μεγαλύτερες που έχουν τοποθετηθεί ποτέ σε Tundra! H απόληξη της εξάτμισης και τα ηλεκτρικά πτυσσόμενα σκαλοπάτια απλά συμπληρώνουν το εξωτερικό πακέτο του Capstone, προετοιμάζοντάς μας για το εσωτερικό.
Εκεί, όπου η εικόνα μόνο αγροτικό δεν θυμίζει. Ούτως ή άλλως, η καμπίνα του νέου Tundra παρουσιάζεται ως μια από τις πιο σύγχρονες όλων των εποχών για την κατηγορία. Στο Capstone, ωστόσο, πάει παραπέρα. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών και η οθόνη αφής των 14 ιντσών πλαισιώνονται από δερμάτινες επενδύσεις, μαζί με πραγματικό ξύλο σε ταμπλό/κεντρική κονσόλα/πόρτες (αμερικανική καρυδιά, συγκεκριμένα). Το φωτιζόμενο «Capstone» στη μεριά του συνοδηγού και ο ambient φωτισμός δίνουν άλλο αέρα, όπως και η πανοραμική γυάλινη οροφή.
Άλλα εξοπλιστικά highlights εντοπίζουμε στο σύστημα πολυμέσων, που φιλοξενεί premium ηχοσύστημα JBL 12 ηχείων, τον ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη με λειτουργία κάμερας, τα θερμαινόμενα καθίσματα για όλους τους επιβάτες και τα ειδικά ηχοαπορροφητικά κρύσταλλα των θυρών!
Από τη στιγμή που μιλάμε για την κορυφαία έκδοση, την κίνησή της δεν θα μπορούσε παρά να αναλαμβάνει ο ανάλογος κινητήρας. Το υβριδικό σύνολο i-Force Max συνδυάζει έναν twinturbo v6 3.5 λίτρων με έναν ηλεκτροκινητήρα 49 ίππων, που τοποθετείται στην έξοδο του 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 443 ίππους και τα 790 Nm, προσδίδοντας στο ιαπωνικό pick up εντυπωσιακή ελκτική ικανότητα που φτάνει τα 4.690 κιλά, μαζί με 674 κιλά ωφέλιμου φορτίου καρότσας. Η αερανάρτηση στον πίσω άξονα και τα συστήματα Trailer Back Guidance (υποβοήθηση οπισθοπορείας με τρέιλερ) / Straight Path Assist (υπολογισμός χώρου για περάσματα από στενά σημεία) είναι στάνταρ, ενώ προαιρετικά προσφέρεται ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς.
Το Tundra Capstone θα λανσαριστεί την προσεχή άνοιξη, δίχως προς το παρόν να ανακοινώνεται τιμή. Σίγουρα, πάντως, θα είναι ακριβότερο από τις 57.690 δολάρια (50.100 ευρώ) που κοστίζει το -προς ώρας- κορυφαίο 1794 CrewMax.