Η Suzuki παρουσίασε ένα από τα πιο προσιτά νέα αυτοκίνητα που μπορεί να αποκτήσει κανείς, σε οποιαδήποτε αγορά, με τη μορφή του Tour H1. Διαφορετικά, της βασικής έκδοσης του γνωστού μας Alto.
Το Tour H1 μπορεί να έχει διαφορετική ονομασία από το Alto, αλλά επί της ουσίας είναι το ίδιο αυτοκίνητο με άβαφους προφυλακτήρες, σιδερένιες ζάντες και δίχως κεραία. Ο εξοπλισμός είναι ακόμα πιο λιτός, καθώς η οθόνη από το ταμπλό απουσιάζει, αλλά φροντίζει να προσφέρει ψηφιακό ταχύμετρο, αερόσακο οδηγού-συνοδηγού, air condition και θήκες στις «τσέπες» των θυρών, που χωράνε από ένα μπουκάλι 1 λίτρου. Παράλληλα, το Tour H1 λειτουργεί και ως επαγγελματική εκδοχή για το Alto. Μάλιστα, σε αντίθεση με τα δικά μας δεδομένα, το πίσω κάθισμα παραμένει κανονικά στη θέση του και απλά αναδιπλώνεται, όποτε ο οδηγός χρειάζεται έξτρα χώρο.
Την κίνηση του Tour H1 αναλαμβάνει ο 1.000άρης ατμοσφαιρικός που συναντάμε και στο Alto, με απόδοση 67 ίππων και 89 Nm. Στη συγκεκριμένη, αμόλυβδη, εκδοχή ανακοινώνεται στα μόλις 4,0 λίτρα/100 χλμ., αλλά βγαίνει και σε πιο οικονομική για όσους θέλουν σπανιότατες επισκέψεις στο βενζινάδικο. Το ίδιο μοτέρ συνδυάζεται με CNG, χάνοντας μεν 10 άλογα και 6,9 Nm ροπής (57 ίπποι και 82,1 Nm), αλλά κερδίζοντας 1,1 λίτρα/100 χλμ. και διαμορφώνοντας τη μέση τιμή, στο (κυριολεκτικά) απίστευτο 2,9 λίτρα/100 χλμ.! Φυσικά, άπαξ και μιλάμε για μοντέλο της ινδικής αγοράς, WLTP και λοιπά έγκυρα δεν υφίστανται.
Αυτό που υφίσταται, είναι η εντυπωσιακά χαμηλή τιμή. Το Tour H1 ξεκινά στην Ινδία από τις 480.500 ρουπίες (5.370 ευρώ) για τη βενζινοκίνητη και από τις 570.500 ρουπίες (6.378 ευρώ) για την έκδοση με CNG.