Στις περισσότερες αγορές του κόσμου -συμπεριλαμβανομένης της δικής μας- όποιος θέλει να αγοράσει το μικρότερο μοντέλο της Mazda, κοιτάει το 2. Εντός των συνόρων, όμως, η φίρμα από τη Χιροσίμα προσφέρει κάτι πολύ πιο compact.
To Carol παίρνει τη θέση του στη βάση της JDM γκάμας για τη Mazda, όντας πανομοιότυπο με το Suzuki Alto. Εμφανισιακά, τα δυο «πιτσιρίκια» μοιάζουν σαν δυο σταγόνες νερό. Το τετραγωνισμένο αμάξωμα και οι ακροβολισμένοι τροχοί χαρακτηρίζουν τη σιλουέτα του Carol (όπως και του Alto), με το μήκος να διατηρείται κάτω από τα 3,4 μέτρα (3.395 χλστ.) και το μεταξόνιο στα 2.460 χλστ. Ύψος και πλάτος φτάνουν στα 1.525 χλστ. και 1.475 χλστ. αντίστοιχα.
Στο εσωτερικό συνεχίζει η προσήλωση στην πρακτικότητα και την εργονομία, με την οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό (δεν ανακοινώνεται διάσταση) να δίνει τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων και των περισσότερων λειτουργιών του αυτοκινήτου, όπως τα συστήματα ασφαλείας. Αυτή είναι η έτερη μεγάλη αναβάθμιση, με το πακέτο ADAS να περιλαμβάνει στάνταρ προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης και αυτόματο φρενάρισμα, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας και αυτόματη ρύθμιση της μεγάλης σκάλας των φωτιστικών σωμάτων.
Κάτω από το καπό συναντάμε δυο λιλιπούτεια κινητήρια σύνολα, που είναι υπεύθυνα για την κατηγοριοποίηση του Carol ως kei car. Αμφότερα στην περιοχή των μόλις 660 κ.εκ., ατμοσφαιρικά και τρικύλινδρα. Το βασικό αριθμεί 657 κ.εκ. και το κορυφαίο 658 κ.εκ., με το δεύτερο να βρίσκεται σε συνέργεια με ήπιο υβριδικό σύστημα, αποτελούμενο από μια γεννήτρια μίζας (ISG) και μπαταρία ιόντων λιθίου. Ούτε η Suzuki, ούτε η Mazda ανακοινώνουν τεχνικά χαρακτηριστικά, πέρα από τη μέση κατανάλωση του δικίνητου (γιατί υπάρχουν και τετρακίνητες εκδόσεις) υβριδικού. Κι αυτή τοποθετείται στην εντυπωσιακή τιμή των 3,6 λίτρων/100 χλμ! Αξίζει να αναφέρουμε πως εδώ υπάρχει σημαντική απόκλιση μεταξύ των δυο εταιριών, καθώς η Suzuki αναφέρει για το Alto πως το mild hybrid είναι πιο οικονομικό από το προηγούμενο, που ανακοινωνόταν στα στα 2,35-2,7 λίτρα/100 χλμ.!
Το Carol συνεργάζεται με 5άρι χειροκίνητο ή CVT κιβώτιο και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στα μέσα του μήνα, με αρχική τιμή στις 998.000 γεν (περίπου 7.650 ευρώ).