Έπειτα από την επίσημη παρουσίαση των Audi Q4 e-tron & Q4 Sportback e-tron, η γερμανική εταιρεία στο πλαίσιο της έκθεσης της Σανγκάης μας αποκάλυψε το πρωτότυπο Α6 e-tron.
Όπως ανέφεραν οι ιθύνοντες της Audi, το μόνο κοινό στοιχείο που μοιράζεται το A6 e-tron Concept με το γνωστό μας Α6 είναι οι διαστάσεις. Έτσι λοιπόν το νέο πρωτότυπο της γερμανικής μάρκας έχει μήκος 4,96 μέτρα, πλάτος 1,96 και ύψος 1,44 μέτρα, κι εντύπωση κάνει η οροφή του που είναι πιο έντονα κεκλιμένη. Το Audi A6 e-tron Concept θα είναι το πρώτο Audi που θα βασίζεται στην πλατφόρμα PPE (Premium Platform Electric) η οποία κατασκευάζεται από κοινού με την Porsche. Στην ίδια βάση θα «χτιστεί» η επόμενη γενιά της ηλεκτρικής Macan.
Παρότι πρωτότυπο το A6 e-tron Concept, η σχεδίασή του δεν είναι εξεζητημένη κι εύκολα θα μπορούσε να είναι έτσι κι η έκδοση παραγωγής. Έμφαση έχει δοθεί στην αεροδυναμική, κάτι αναμενόμενο μιας και μιλάμε για ένα ηλεκτρικό μοντέλο, με το Audi A6 e-tron Concept να έχει πετύχει το εξαιρετικό cd: 0,22. Στο εμπρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζει η κλειστή γρίλια και οι μεγάλες εισαγωγές δεξιά κι αριστερά της για την ψύξη του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης. Τα φωτιστικά σώματα είναι εξαιρετικά στενά, ενισχύοντας έτσι τον σπορ χαρακτήρα του. Αυτά είναι νέας τεχνολογίας, με την ονομασία Digital Matrix LED, που όπως αναφέρει η Audi εξασφαλίζουν εξαιρετική ορατότητα, αλλά είναι ικανά και για κάτι ακόμα: μπορούν να προβάλλουν στο τοίχο οτιδήποτε θελήσει ο οδηγός τους λόγω της ευκρίνειας που προσφέρουν. Ακόμα κι ένα βιντεοπαιχνίδι για να περάσει πιο ευχάριστα η ώρα κατά τη φόρτιση του οχήματος.
Το πίσω μέρος είναι κι αυτό με τη σειρά του δυναμικό, που ξεχωρίζει η στενή λωρίδα των 3D φωτιστικών σωμάτων που ενώνονται. Στο κατώτερο σημείο του προφυλακτήρα υπάρχει ο εμφατικός αεροδυναμικός διαχύτης. Το αμάξωμα έχει βαφτεί σε ένα ιδιαίτερο χρώμα με την ονομασία Heliosilver, που σύμφωνα με την Audi ενισχύει την αισθητική, προσδίδοντας παράλληλα κι ένα 3D εφέ. Όμως πέρα από το φαίνεσθαι, κάνει και σημαντική δουλειά, μιας και αντανακλά σημαντικό ποσοστό της ηλικιακής ακτινοβολίας μειώνοντας έτσι την θερμοκρασία που αναπτύσσεται εντός της καμπίνας.
Στο A6 e-tron Concept υπάρχει μια μπαταρία 100 kW η οποία έχει τοποθετηθεί στο κέντρο του αυτοκινήτου και στην κορυφαία έκδοση του μοντέλου, τροφοδοτεί τους 2 ηλεκτροκινητήρες (εμπρός και πίσω άξονα αντίστοιχα, άρα το A6 e-tron Concept είναι 4κίνητο), η συνδυαστική ισχύς των οποίων φτάνει τα 470 άλογα κι η ροπή τα 800 Nm. Η αυτονομία του ξεπερνάει τα 700 χλμ.! Όμως οι βασικές εκδόσεις του θα προσφέρονται με έναν κινητήρα και θα κάνουν το 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 7 δλ. Οι κορυφαίες και πιο δυνατές version θα ολοκληρώνουν τη διαδικασία σε λιγότερο από 4 δλ.
Σε ότι αφορά τη φόρτιση τώρα, το A6 e-tron Concept διαθέτει σύστημα γρήγορης φόρτισης 800 watt, που επιτρέπει την επιταχυνόμενη φόρτιση ακόμα και με συμβατικό φορτιστή. 10 λεπτά στο ρεύμα αρκούν για δώσουν αυτονομία περισσότερη από 300 χλμ., ενώ με λιγότερο από 25 λεπτά το επίπεδο ενέργειας της μπαταρίας μπορεί να πάει από το 5% στο 80%.