H Polestar επιμελήθηκε κατάλληλα το 2, παρουσιάζοντας την έκδοση BST edition 270 μέσω του ειδικού τμήματος Polestar Engineered, που ειδικεύεται στην «εκγύμναση» των μοντέλων της εταιρίας.
Σε σχέση με την κορυφαία έκδοση του Polestar 2, όπου βασίζεται, το BST edition 270 διαφοροποιείται φυσικά σε πολλούς τομείς και κατά κύριο λόγο στο παρουσιαστικό. Το -είτε Thunder ή Snow απόχρωσης- αμάξωμα διακρίνεται για την προαιρετική matte σκούρα λωρίδα, οι καθρέπτες είναι βαμμένοι σε μεταλλικό μαύρο χρώμα, ενώ η πινελιά Swedish gold παραμένει, περιλαμβάνοντας τις δαγκάνες, τα μπουλόνια των κατάμαυρων ζαντών 21 ιντσών και τις ζώνες ασφαλείας μεταξύ άλλων. Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 25 χλστ., παίζοντας και αυτή το ρόλο της στο τονισμένο παρουσιαστικό του σουηδικού EV, όπως και στο στήσιμο.
Εκεί όπου πρωταγωνιστούν τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Ohlins, σκληρότερη αντιστρεπτική ράβδος στον εμπρός άξονα και 20% σφιχτότερα ελατήρια. Τα ελαστικά Pirelli P Zero είναι διάστασης 245/35R21 σε όλους τους τροχούς και είναι ειδικά κατασκευασμένα για το BST edition 270, ενώ τα φρένα παραμένουν εκείνα της βασικής έκδοσης. Με τετραπίστονες δαγκάνες και την υπογραφή της Brembo είναι προφανές ότι κρίθηκαν υπερ-αρκετά για το βελτιωμένο Polestar 2.
H ισχύς, εξάλλου, παραμένει αμετάβλητη. Τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ (ένα ανά άξονα) συνεχίζουν να παράγουν συνδυαστικά 480 ίππους και 680 Nm ροπής, αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 78 kWh. Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά οι αλλαγές στο στήσιμο και τα ελαστικά ενδέχεται να κατεβάζουν το χρόνο των 4,2 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα του κανονικού Polestar 2. Η παραγωγή του BST edition 270 αναμένεται να ξεκινήσει στα μέσα του 2022 και οι παραδόσεις θα λάβουν χώρα το τελευταίο 3μηνο. Όπως φανερώνει το όνομά του, μόνο 270 αυτοκίνητα της έκδοσης θα παραχθούν, αποκλειστικά για τις αγορές των Ευρώπης, Βόρειας Αμερικής και Κίνας.