Η Ford αναβαθμίζει τεχνολογικά και χρηστικά τα Transit και E-Transit, προσφέροντας ακόμα περισσότερες δυνατότητες στους επαγγελματίες και διευκολύνοντας περαιτέρω το καθημερινό τους έργο.
Αλλαγές εξωτερικά δεν έχουμε, πέρα από κάποια έξτρα χρώματα για το αμάξωμα και νέες 16άρες ζάντες αλουμινίου. Πίσω από αυτές κρύβεται επουσιώδης, και όχι απλά επιδερμική, βελτίωση καθώς μαζί με τα νέα μπουλόνια και το αναθεωρημένο σύστημα πέδησης (δισκόπλακες-δαγκάνες-τακάκια), εξοικονομούν έως 27 κιλά συγκριτικά με πριν. Τα φρένα μάλιστα έχουν ανασχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε η αντικατάστασή τους να γίνεται ταχύτερα. Σύμφωνα με τη Ford πλέον απαιτούνται έως 2 ώρες λιγότερες, για την αλλαγή και των 4 δίσκων. Εξαιρετικά χρήσιμο μπορεί να φανεί και το Gross Axle Weight Rating, που αυξάνει το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του εμπρός άξονα στα 2.000 κιλά (από 1.850 κιλά) και αυξάνει τη δυναμική των μπροστοκίνητων εκδόσεων.
Η τεχνολογία που πραγματικά βοηθάει τον επαγγελματία στις καθημερινές του δραστηριότητες, όμως, περικλείεται από τη λειτουργία Delivery Assist, που δεσπόζει στο αναβαθμισμένο σύστημα πολυμέσων του Transit. Όταν ο επιλογέας του κιβωτίου μπει στο Park, υποδεικνύοντας στάση για παράδοση, ο κινητήρας σβήνει αυτόματα και ενεργοποιούνται τα αλάρμ, ενώ ταυτόχρονα κλειδώνουν όλες οι πόρτες που δεν χρειάζεται ο οδηγός για τη μεταφορά των αγαθών. Στην επιστροφή από την παράδοση το μόνο που έχει να κάνει είναι ανοίξει την πόρτα του και να πατήσει το φρένο. Τότε επίσης αυτόματα επανεκκινεί ο κινητήρας και σβήνουν τα αλάρμ. Οι τεχνικοί του «Μπλε Οβάλ» υποστηρίζουν πως το Delivery Assist μειώνει το χρόνο παράδοσης και τις κινήσεις των μεταφορέων (άρα και την κόπωσή τους), οι οποίοι πολλές φορές μπορεί να κάνουν και περισσότερες από 150 στάσεις ημερησίως. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Ford, το D.A. εξοικονομεί 20 δλ. σε κάθε παράδοση. Πολλαπλασιάζοντας με το 150, παίρνουμε 50 λεπτά λιγότερα κάθε μέρα!
Τεράστια αναβάθμιση συνιστά και η νέα οθόνη αφής 12 ιντσών στο ταμπλό για το σύστημα πολυμέσων, που αντικαθιστά την προηγούμενη στάνταρ των μόλις -και όχι αφής- 4,2 ιντσών. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων φτάνει τις 8 ίντσες και είναι προαιρετικός, όπως και το WiFi με ταχύτητες 5G. Τα συστήματα ασφαλείας (αυτόματο φρενάρισμα, τυφλή γωνία, διατήρηση λωρίδας) αντίθετα, περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό.
Στα μηχανικά μέρη πρωταγωνιστεί το νέο 8άρι αυτόματο κιβώτιο, που προσφέρεται στις μπροστοκίνητες εκδόσεις (σχεδόν όλα τα Transit που πωλούνται, δηλαδή) και αυξάνει το ωφέλιμο φορτίο τους έως 700 κιλά (4.250 κιλά στο σύνολο) και τη δυνατότητα ρυμούλκησης κατά 1.750 κιλά (έως 6.000 κιλά συνολικά). Πληροφορίες σχετικά με τους κινητήρες θα ανακοινωθούν στο λανσάρισμα των νέων Transit και E-Transit, που θα πραγματοποιηθεί στο τέλος του καλοκαιριού.