Τον περασμένο Ιούλιο η Suzuki-Maruti παρουσίασε το νέο Grand Vitara, το οποίο δεν έχει σχέση με το γνωστό σε εμάς Vitara, καθότι αποτελεί το δίδυμο αδελφάκι του Toyota Ubran Cruiser Hyryder. To «μεγάλο» Vitara πωλείται στην Ινδία όπου και παράγεται, ενώ αργότερα θα ξεκινήσει να διατίθεται και σε χώρες της Αφρικής.
Βασισμένο στην πλατφόρμα Suzuki TECT, γνωστή και ως Global C-Platform, έχει μήκος 4.345 χλστ., είναι δηλαδή 45 χλστ. μακρύτερο από το Suzuki S-Cross. Το νέο Grand Vitara λανσαρίστηκε αρχικά με δύο κινητήρες. Στη βάση τοποθετείται ο βενζίνης 1.5 DualJet με υβριδικό σύστημα 12V ISG και ισχύ 103 ίππων και 137 Nm ροπής (2WD ή 4WD). Πιο πάνω τοποθετείται το 1.5 full hybrid σύνολο με συνδυαστική ισχύ 116 ίππων και 141 Nm ροπής.
Τώρα η Suzuki εμπλούτισε την γκάμα του νέου Grand Vitara με νέο κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνη/φυσικό αέριο). Άλλωστε η Suzuki προσφέρει στην Ινδία και άλλα μοντέλα με CNG. Πρόκειται για το 1.500άρι μηχανικό σύνολο DualJet, το οποίο με το φυσικό αέριο πέφτει σημαντικά σε ισχύ, στους 88 ίππους και στα 121,5 Nm ροπής. Η μετάδοση γίνεται στους εμπρός τροχού μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 5 ταχυτήτων, ενώ η μεικτή κατανάλωση είναι μόλις 3,8 kg/100 χλμ. Με την επιλογή της βενζίνης μέσω του σχετικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, η απόδοση ανεβαίνει στους 101 ίππους και τα 136 Nm. Επίσης, έχουν προστεθεί ενδείξεις για το φυσικό αέριο στον πίνακα οργάνων, ενώ η αποθήκευση του CNG γίνεται σε μια δεξαμενή που είναι τοποθετημένη στο χώρο αποσκευών και κατά συνέπεια μειώνει αισθητά την ωφέλιμη χωρητικότητά του.
Η τιμή του Suzuki Grand Vitara CNG ξεκινά στην Ινδία από 1.285.000 ρουπία (14.575 ευρώ), όταν το 1.5 mild hybrid κοστίζει από 1.190.000 ρουπία (13.499 ευρώ).